Hitto, mikä yskä

• Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti
JONSERED Karhunkantaja
Kaksin kerroin saa kröhiä, tuntuu, että keuhkot pullahtavat ulos, kouristaa ja kas... siihen jäi. Juuri, kun luulet, että nyt se limaklöntti lähtee liikkeelle... Ja sitten uudestaan ja uudestaan. Ja aivan suotta! |O

Alakerrassa tytötkin kakovat. Minulla kohta pyörahtävät silmät päästä tämän yskän vuoksi ja pääkin jo särkee.

*vali-vali, vaan helpotti henkisesti*

millipilli
Kova yskä on kyllä inhottava :/ mä oon kolme eri kertaa reväyttänyt jomman kumman kyljen yskiessä... joka kerralla on joutunut hakemaan puudutus- ja kipupiikkejä kun on ollut niin peevelin kipeä

millipilli
Hitsi kun mä en oo koskaan päässyt tota hunajaa kunnolla itselleni testaamaan auttaako kun en saa sitä alas... tulee ylös jos edes yritän :x :x pojalle siitä ei oo ollut apua

JONSERED Karhunkantaja
Viimeksi, kun minulla oli yskä, köhin toista kuukautta kaksin kerroin, mutta kun en kylkiluitakaan murtanut, annoin olla. Aika haamu olin siinä vaiheessa, kun lääkäriin viitsin mennä. Ei paljoa ehtinyt yskimisen lomassa nukkua.

Mutta ehkäpä tämä on jo aamulla ohi. :D

vierailija
Minä itse saan liman irtoamaan kuusenkerkkäuutteella (löytyy luontaistuote kaupoista) ja olo paranee huimasti kun keittää vettä, johon laittaa muutaman pisaran anistippoja...

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:
Hunajaa suosittelen :hug: .
auttaako se?? mulla olis sama vika.
Niin ne väittää, että tehoaa yhtä hyvin kuin useammat yskänlääkkeet.
mitenkäs sitä nautitaan?
http://www.verkkoklinikka.fi/?page=2213949&id=5203763

Tuossa löytyy, jotakin tietoa. Siinä kylläkin on tutkittu hunajan tehoa lapsilla.

Yhteistyössä