Eikös se miehesi voisi jo vähän "avautua" vanhempiensa suuntaan ja kertoa vähän totuuksia, toisaalta menisikö mitään perille...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja koppis:Mä tein raskaanaollessa aika hyvissä ajoin esim. laatikot pakkaseen. Aika kivuttomasti joulu meni. Meillä oli vauva silloin vajaa 3 vk. Ei kai sitä itse tarvi kaikkea tehdä, voi kai mieskin auttaa ja tutut vieraatkin tehdä jotain viime hetken tarjottavia.
Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:Eikös se miehesi voisi jo vähän "avautua" vanhempiensa suuntaan ja kertoa vähän totuuksia, toisaalta menisikö mitään perille...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla on la vuoden vaihteessa ja en haluaisi ottaa jouluruoka yms. touhuja siihen aatolle itselleni kun välttämättä en jaksa.
No nyt olisi ollut taas vuoro olla meillä ja appivanhemmat tulisivat tänne syömään. (ollaan siis vuoro vuosina oltu meillä täällä ja sitten mun vanhempien luona)
Appivanhemmat eivät itse järjestä joulua mitenkään ja mä taas tykkään tunnelmasta.
No nyt kun sanoin sitten kauniisti, että mennään mun vanhempien luokse ja selitin tilanteen minkä takia näin nyt tänä vuonna. Pyysin heitä mukaan ja sanoin myös, että seuraavana laitan joulun meillä taas.
No helvetilliset herneet veti molemmat ja sanoivat, että kyllähän nyt yhdet joulujutut jaksaa järjestää vaikka päälaellaan.
Kävi NIIIIIN vituttamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mitä mieltä sun miehesi on asiasta? Jos hänen vanhempansa ehdottomasti haluavat tulla teille jouluksi, eikö miehesi voisi tehdä jouluvalmistelut? Tai sanoa äidilleen, että sori vaan, mutta odotellaan kuopusta syntyväksi ja ei ajateltu mitään sukujuhlia järjestää jouluksi.
Sitten vaan jätätte appivanhempiesi pulinat omaan arvoonsa ja vietätte mukavan joulun sun vanhempiesi luonaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Siis yhdessä miehen kanssa päätettiin mennä mun vanhemmille, mies viihtyy siellä myös hyvin ja sanoi ettei turhaa stressiä oteta siihen joulun alle.
Ja mies sanoi kyllä, ei mun tarvinnut puuttua sen suuremmin. Mutta tulivat sitten silmille johon mies puuttui myös.
Mutta ovat sellaisia aarteita joissain asioissa kun eivät saa tahtoaan läpi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Sitten vaan jätätte appivanhempiesi pulinat omaan arvoonsa ja vietätte mukavan joulun sun vanhempiesi luonaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Siis yhdessä miehen kanssa päätettiin mennä mun vanhemmille, mies viihtyy siellä myös hyvin ja sanoi ettei turhaa stressiä oteta siihen joulun alle.
Ja mies sanoi kyllä, ei mun tarvinnut puuttua sen suuremmin. Mutta tulivat sitten silmille johon mies puuttui myös.
Mutta ovat sellaisia aarteita joissain asioissa kun eivät saa tahtoaan läpi![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:Aika tökeröä käytöstä appivanhemmiltasi. Mä en ymmärrä, miten se nyt olisi SUN vastuulla järjestellä niiden joulutTehkööt omat laatikkonsa ja piste. Mä en tuon jälkeen enää tod. edes pyytäisi niitä omien vanhempieni luo joulun viettoon.
Alkuperäinen kirjoittaja no huh:Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:Aika tökeröä käytöstä appivanhemmiltasi. Mä en ymmärrä, miten se nyt olisi SUN vastuulla järjestellä niiden joulutTehkööt omat laatikkonsa ja piste. Mä en tuon jälkeen enää tod. edes pyytäisi niitä omien vanhempieni luo joulun viettoon.
peesi. miksi eivät itse järjestä joulua? jotain hyväksikäyttäjiäkö ovat?
Ymmärrän yskän *vuosikymmenten jouluterrorin uhri*Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tää oli tälläinen vitutuksen purku aloitus. Otti niin pannuun tuo toiminta.