hitto mikä päivä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bumba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bumba

Vieras
taas taisi olla poitsulla joku piru riivaamassa koko päivän. MITÄÄN en voinu rauhassa tehdä,koko ajan roikkui lahkeessa ja piti samaa ärsyttävää ääntä iiiiii-i-iiiiiiii....yritin vaikka miten iloisesti jutella ja ohjata omiin leikkeihin välillä,mutta kun otin syliin,niin repi vaan kynsillä naamasta,hiuksista,vaatteista..vaippaa vaihtaessa potki ihan täysiä alamahaan joka kerta (hoitotasolla maatessaan) ja puri aina kun tilaisuus tuli. vieläkin jälki olkapäässä,luulin että sen leuat lukkiutui ihan kunnolla. laitoin pyykkejä kuivumaan,niin poika oli repinyt sillä aikaa keittiön verhot alas. kun olin laittamassa verhoja paikoilleen niin oli käynyt tyhjentämässä videokaapin. niitä jälkiä siivotessa oli käynyt kaatamassa pyykkitelineen ja levitellyt märät pyykit ympäri kylppäriä. hermo mulla kesti ulkoisesti hyvin,ihme kyllä mutta sisältä kiehutti ja rajusti. vaikka miten ystävällisesti yritin kieltää niin sai ihan hullut raivarit ja tuli repimään hiuksista ym. mukavaa. itku kurkussa sitten sinnittelin puoli kahdeksaan asti,ajattelin että sit poika rauhottuu yöunille. paskat,siellä se on tunnin sängyssä hyppiny,nyt oon käyny kymmenisen kertaa nostamassa tutin lattialta ja sanomassa hyvät yöt. mä oon niin poikki,että kunhan tuo poika tuosta simahtaa,niin kaadun kyllä sänkyyn kuin kuollu lahna. jaahas..nyt alkaa huuto kuulumaan..

Yhteistyössä