hitto,mies ei tajunnut että harrastimme peppuseksiä eilen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmeilee todellakin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmeilee todellakin

Vieras

kun mä en siitä niin välitä ja sit koko päivän on ollut vähän raiskattu olo ja nyt illalla mies kysyi et onko joku huonosti kun olen ollut koko päivän kummallinen..
vastasin vaan et ei toi peppuseksi ole mun hommaa ja mies oli yhtenä kysymysmerkkinä.. väitää ettei tajunnut panevansa mua peppuun..

aika uskomattomalta kuulostaa toi väite..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei tuule sieltä tänä yönä..
oikeesti niin väitti.. :D mä ihmettelen et miten muka voi erehtyä.. ei voi.. ero on ku yöllä ja päivällä..

Itseasiassa tuo on mahdollista. Ihan kokemuksesta kerron. Eli jos miehen penis on liukas eritteistä, niin ei se sitä ainakaan heti huomaa. Miehelle siinä ei ole niin suurta eroa.

juu me siis puhuttiin kyllä.. mietin vain täällä nyt et hitto,huijasko se mua..

ei meillä ole tapana kyllä valehdella toiselle..ollaan kuitenkin koettu kaikenlaista ja voidaan kertoo asioita toisillemme..

mies kyllä oli ihan äimänä..
mä oon aina kelannu et kyllä peppu on varppina tiukempi ja sen tajuais.
mies sanoi et ei se huomannut.. ihmetteli vaan kun ei emäntä innostu..

juu me siis puhuttiin kyllä.. mietin vain täällä nyt et hitto,huijasko se mua..

ei meillä ole tapana kyllä valehdella toiselle..ollaan kuitenkin koettu kaikenlaista ja voidaan kertoo asioita toisillemme..

mies kyllä oli ihan äimänä..
mä oon aina kelannu et kyllä peppu on varppina tiukempi ja sen tajuais.
mies sanoi et ei se huomannut.. ihmetteli vaan kun ei emäntä innostu..

Tosiaan jos se eksyi tuonne vaikka asennon vaihdossa, niin ihan mahdollista.

Valot sammuksissa ja suu kiinni teillä makuukamarissa? Puhua saa, ihan vaikka kesken äksönin. Parempi niin kuin että tulee paha mieli. Liian kiltti ei tartte olla!!

joo. se tosiaan korjasi asentoa ja kun mies mua noin 30cm pidempi niin (miehen mukaan siis) niin mä saa olla aina kurkottelemassa että oikeeseen osoitteeseen menee.

mut eipä tee paljoo mieli seksiä vähään aikaan. tuntuu et ei uskalla edes pierasta kun kakkat on housussa.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja herätys!:
Valot sammuksissa ja suu kiinni teillä makuukamarissa? Puhua saa, ihan vaikka kesken äksönin. Parempi niin kuin että tulee paha mieli. Liian kiltti ei tartte olla!!

joo.siis tavan seksissä me kyllä siinä kommunikoidaan mut mä en tajua mikä muhun meni etten saanut sanottua et mitä helkutti.. luulin et se haluaa ja ajattelin et no kokeillaan(ollaan siis kerran noin 3 vuotta sitten kokeiltu ja ei ollut kivaa)
menin ihan hämilleen koko tilanteesta.. ja mä oon vähän välillä liian kiltti ja alistuvainen..ei sille voi aina mitään..

Alkuperäinen kirjoittaja herätys!:

joo.siis tavan seksissä me kyllä siinä kommunikoidaan mut mä en tajua mikä muhun meni etten saanut sanottua et mitä helkutti.. luulin et se haluaa ja ajattelin et no kokeillaan(ollaan siis kerran noin 3 vuotta sitten kokeiltu ja ei ollut kivaa)
menin ihan hämilleen koko tilanteesta.. ja mä oon vähän välillä liian kiltti ja alistuvainen..ei sille voi aina mitään..

Älä nyt kuitenkaan syyllisty!! Puhu miehesi kanssa, se auttaa harmistuneeseen oloosi. Taitaa nolottaa miestäsikin aikaisempien kommenttien perusteella. Vahinkoja sattuu. Te kuitenkin tykkäätte toisistanne ja se on pääasia!

Yhteistyössä