G
Gluteus maximus
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Miten se miehesi voi estää töihin menon , ei mitenkään.
ero? on niin suivaantunut aina kun otan as. esille... ei kait nyt sentään, mutta...
Onko se sitten miehesi mielestä perheen ETU? Että ottaa eron noin mitättömästä asiasta? Tokihan lapsilla on sitten hyvä...niinkö? On outo ajatusmaailma miehelläsi. pelkääkö, että sinäkin saat omaa aikaa, omia ajatuksia, työkavereita, jopa omaa elämää, monoja? Onko se väärin? Haluaa, että olet tyyliin nykin ja hellan välissä????
niiiiiiiiiiiiiiiiiin, olet oikeassa ja olen itse tyhmyyttäni sinne itseni laittanut...
Nyt kova kovaa vasten. Teidän täytyy jutella nämä asiat. Ei kukaan voi vaatia kiristämällä sinua olemaan kotona, jos mielestäsi olet jo valmis menemään töihin. Se on sinun päätös. Sanot miehellesi, että hän jää kotiin, jos on noin huolestunut lapsista. Luulen kyllä, että tässä ei ole lasten voinnista kysymys vaan hänen omasta vallanhalusta. Häntä ahdistaa jatus, että sinäkin saat omaa aikaa, rahaa jne. ja hän joutuu ottamaan vastuuta perheestään ja lapsista silloin kun olet töissä. Nyt pääsee helpolla, koska sinä hoidat kaiken. Älä suostu!
olet kyllä taas oikeassa, mutta miehellä moninkertainen palkka minuun verrattuna... ei jää kotiin. mun palkallani ei väliä kun siitä ei juuri mitään jäisi...
Joo. Palkalla tätä asiaa ei pystytä ratkaisemaan. Sinun täytyykin perustella asia omalla hyvinvoinnillasi ja jaksamisella. Meillä mies ymmärsi oikein hyvin, että kaipaan muutakin kuin lasten kanssa kotona olemista. Sanot, että lasten kannalta on parasta, että äiti on hyväntuulinen eikä loppuupalanut. Meillä nimittäin asia meni niin, että olin kotona kiukkuinen ja väsynyt, en jaksanut mitäänb. Nyt kun olen käynyt töissä niin jaksan töiden jälkeen ihan eri tavalla touhuta ja tehdä lasten kanssa kaikkea. Ihan erilainen fiilis. Olihan minulle toki vaikeaa laittaa lapset hoitoon, mutta vuorotöiden ansiosta, hoitopäiviä ei ole montaa ja ei tule pitkiä hoitopäiviä kun miehellä päivätyö. Nyt vaan keskustelette siitä, mikä sinulle ja lapsille on parasta!
Mies voi kokeilla olla viikon yksin kotona lasten kanssa ja vasta sitten hänellä on OIKEUS sanoa tähän asiaan yhtään mitään!