Hitto menun pilaamaan kulmakarvani!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Miten saan ne siistiksi? Värjäsin siis itse uudenlaisella aineella jota en ennen oo käyttäny. En tajunnu et se todella jämähtää ihoon kiinni ku entiset lähteny ihan pyyhkimällä pois. Nyt ihan karseen näköset ku väriä on iholla! Ohjeessa luki et 2-3 päivää kestää et lähtee iholta, en vissiin voi sit liikkua ihmisten ilmoilla muutamaan päivään!!!
Ja turha sanoa et lue ohjeet huolella eka, opin sen nyt kantapään kautta!

Kokeile kasvojen kuorinta-ainetta tai rasvalla pesemistä. Laita ensikerralla vaseliinia tai muuta rasvaa iholle, kulmien alueelle niin ei jää ihoon kiinni. Sama juttu hiustenvärjäämisessä

Sä käytit selkeästikin sitä väriä, josta ensin levitetään se läpinäkyvä neste kulmiin ja sit minuutin kuluttua levitetään itse aine päälle. Se ainakin todella jämähtää, valitettavasti. Mulla aina seuraavana päivänä jo paljon paremmat kyllä, tosin iho on saanut kärsiä kun oon hinkannut niin rasvalla, saippualla kun heikkona hetkenä kynsilakan poistoaineellakin :ashamed:

Toivottavasti saat värin pian normalisoitua :)

Alkuperäinen kirjoittaja Satku67:
Tuhkaa, sillä saat värin iholta pois ja vaalentaa
myös jos väristä tullut liian tumma. =)

Kiitti! Tuo tuhka toimi oikeesti! Kostutin vanulappua ja otin siihen takasta tuhkaa ja pyyhin, lopuksi vielä rasvalla pesin. Tulos siistit kulmat! KIITTI satku67!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Satku67:
Tuhkaa, sillä saat värin iholta pois ja vaalentaa
myös jos väristä tullut liian tumma. =)

Kiitti! Tuo tuhka toimi oikeesti! Kostutin vanulappua ja otin siihen takasta tuhkaa ja pyyhin, lopuksi vielä rasvalla pesin. Tulos siistit kulmat! KIITTI satku67!

Mulla oli käyny sama moka! Tuhka toimi täydellisesti, kiitos vinkistä!

Yhteistyössä