Hitto mä oon reipas halutessani/pakon edessä *turhis*

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kowalski

Aktiivinen jäsen
14.07.2007
82 472
9
36
Mulla on ensi viikolla kaksi tenttiä, ja sitä seuraavalla viikolla kolme. Kaikki sellaisia, joihin pitää ihan oikeesti jopa lukea - anatomiaa, lääkehoitoa, lääkelaskentaa, radiologiaa, radiografiaa ja alakohtaista englantia.

Lisäksi pitää tehdä kymmensivuinen raportti vuodeosastoharjoittelusta, ja palauttaa yksi rästiin jäänyt kirjallinen tehtävä (kymmenkunta sivua siinäkin, piti palauttaa jo huhtikuussa... :snotty: ).

Eilisiltana aloitin muutaman rivin kirjoittamisella. Tänään panostin hieman enemmän ja kas: vuodeosastoraportti valmis, toisesta kirjallisesta tehtävästä noin puolet tehtynä, enkun koealue luettu kerran läpi, ja lääkehoidon tärpitkin etsitty kirjasta & kirjoitettu paperille.

Irtoaa minultakin näköjään kun vähän potkii :D. Nyt voinkin hyvällä omatunnolla vetää loppupäivän lonkkaa :xmas:

Ai niin, oon myös tänään siivonnut keittiön, imuroinut, ja pessyt kaksi koneellista pyykkiä B)
 

Yhteistyössä