Mulla on ensi viikolla kaksi tenttiä, ja sitä seuraavalla viikolla kolme. Kaikki sellaisia, joihin pitää ihan oikeesti jopa lukea - anatomiaa, lääkehoitoa, lääkelaskentaa, radiologiaa, radiografiaa ja alakohtaista englantia.
Lisäksi pitää tehdä kymmensivuinen raportti vuodeosastoharjoittelusta, ja palauttaa yksi rästiin jäänyt kirjallinen tehtävä (kymmenkunta sivua siinäkin, piti palauttaa jo huhtikuussa... :snotty: ).
Eilisiltana aloitin muutaman rivin kirjoittamisella. Tänään panostin hieman enemmän ja kas: vuodeosastoraportti valmis, toisesta kirjallisesta tehtävästä noin puolet tehtynä, enkun koealue luettu kerran läpi, ja lääkehoidon tärpitkin etsitty kirjasta & kirjoitettu paperille.
Irtoaa minultakin näköjään kun vähän potkii
. Nyt voinkin hyvällä omatunnolla vetää loppupäivän lonkkaa :xmas:
Ai niin, oon myös tänään siivonnut keittiön, imuroinut, ja pessyt kaksi koneellista pyykkiä B)
Lisäksi pitää tehdä kymmensivuinen raportti vuodeosastoharjoittelusta, ja palauttaa yksi rästiin jäänyt kirjallinen tehtävä (kymmenkunta sivua siinäkin, piti palauttaa jo huhtikuussa... :snotty: ).
Eilisiltana aloitin muutaman rivin kirjoittamisella. Tänään panostin hieman enemmän ja kas: vuodeosastoraportti valmis, toisesta kirjallisesta tehtävästä noin puolet tehtynä, enkun koealue luettu kerran läpi, ja lääkehoidon tärpitkin etsitty kirjasta & kirjoitettu paperille.
Irtoaa minultakin näköjään kun vähän potkii
Ai niin, oon myös tänään siivonnut keittiön, imuroinut, ja pessyt kaksi koneellista pyykkiä B)