Hitto mä oon kyllästyny imettämiseen...

Daisy De La Hoya

Aktiivinen jäsen
21.04.2007
5 236
0
36
alkanu suorastaan vituttaa koko touhu. :F
mä muistin väärin, että tää jotenkin helpottuu, kun lapsi kasvaa, ei se mennytkään niin.
enää ei tarvii käyttää liivinsuojia, kuin imettäessä. toinen vuotaa, kun toista imee. ja jos maitoa ei tule heti, kun herra alkaa imeä, täytyy alkaa parkua.
jos maitoa tulee liian kovaa, parutaan taas ja oksennetaan vielä kaupan päälle. jos tissi on tyhjä, niin tulee oksennusrefleksi, kun se menee liian syvälle. :headwall:
ja aikamoista taiteilua se näillä f-kupin hinkeillä on, istualtaan en imetä, kuin jos on pakko. makuultaankin se asennon löytäminen vie ikuisuuden, kun toinen jo hermostuu. kamalaa huitomista ja potkimista vähän väliä ja tissistä irrotetaan n. 5sek. välein.
ne jotka nauttivat imetyksestä ovat kyllä hoidon tarpeessa. :saint:

Joo perseestähän tää homma on. Mut sit ku se onnistuu ja toinen tuhisee siinä tissillä tyytyväisenä, ni sit taas muistaa sen minkä vuoksi sitä kärsii.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Hammaskeiju:
Joo perseestähän tää homma on. Mut sit ku se onnistuu ja toinen tuhisee siinä tissillä tyytyväisenä, ni sit taas muistaa sen minkä vuoksi sitä kärsii.. :)

joo, nukahtamiseen tää homma on kyllä hyvä apuväline. :)
paitsi, että kun siihen nukahtaa ja ei röyhtäse ollenkaan, niin hetken päästä makaa yrjölammikossa. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ne jotka nauttivat imetyksestä ovat kyllä hoidon tarpeessa. :saint:

0_0
meillä kaikki menee hienosti

:ashamed:
Minä nautin imettämisestä. TOSIN, rintani ovat varsin pienet, niin mitää tukehtumisefektiä ei noilla saa.
VOisin kuvitella, että imettäminen ON hankalaa isoilla rinnoilla.

Yhteistyössä