Hitto mä inhoan kaikkia bussikuskeja!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Samperi: mun veljen mukaan miehen ois pitänyt päästä töistä tunti sitten, ja sillä ei puhelimeen saada yhteyttä eikä ole siis vielä kotonakaan.... Hemmetin hemmetin hemmetti!!!!! Veettu kun niistä saa olla aina huolissaan ett jos jotain on sattunut, eri asia jos olisi vaikka kaupan kassa niin ei ihan sellaista onnettomuusalttiutta ammatissa olisi. |O |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
kyllähän siwan kassalla on yhtä iso riski joutua narkkarin tappamaksi kuin bussikuskilla.

No kyllä ainakin täällä maalla on suurempi riski ajaa linkalla kolari kuin joutua kenenkään pahoinpitelemäksi kassalla.

Mutta ap:lle jaksamisia! :hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Mä oon varmaan hieman vajaa,mutta en oo koskaan osannu pelätä et äijälle sattuis jotain vaikka rekkaa työkseen ajaakin.

Mä pelkään. Mä olen pelännyt kaikkien edellisten bussikuski poikaystävien kanssa, äitini ja isäni puolesta. En silleen normaalisti työpäivän aikana, mutta näin jos menee yli työajan eikä saa kiinni, tai jos kuulen että on joku onnettomuus niin heti ongin tietooni missä, kenen auto, ja millainen heppu ajanut. Muuten en saa mielenrauhaa.

Lohdullinen asia on kyllä se että raskaan kaluston kuljettajille sattuu tilastollisesti vähemmän onnettomuuksia kuin muille ja lisäksi kolaritilanteessa kuljettaja on leko hyvin suojassa korkeassa ohjaamossa

mä olen ehkä hieman outo ja välinpitämätön mutta kun mun exä haki saksasta autoja niin mulle ei tullut mieleenkään pelätä vaikka se veti tuhatta ja sataa niillä autobahneilla ja ajoi yötä myöten suomeen....

Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:
mä olen ehkä hieman outo ja välinpitämätön mutta kun mun exä haki saksasta autoja niin mulle ei tullut mieleenkään pelätä vaikka se veti tuhatta ja sataa niillä autobahneilla ja ajoi yötä myöten suomeen....

No mä olen antanut itselleni luvan olla tässä asiassa nössö. Johtunee kaiketi siitä, että mä olen koko ikänä elänyt autonkuljettajien kanssa ja siitä näkövinkkelistä kiinnittänyt kaikkiin uutisoituihin onnettomuuksiin ihan eritavalla huomiota mitä useat muut ihmiset taas eivät. Lähipiiriinkin niitä on sattunut muutamia. Joten mä en tosiaankaan pidä itsestään selvyytenä että mitään ei ikinä tapahdu. En koskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
kyllähän siwan kassalla on yhtä iso riski joutua narkkarin tappamaksi kuin bussikuskilla.

No mutt ei siwan kassa todennäköisesti työaikanaan aja kolaria toisen siwan kassan tai vaikka hirven kanssa. :ashamed:

:laugh: anteeks,tuo oli hyvin sanottu.
tiedän tunteen,mies ajaa suurimmaksi osaksi öisin ja jos aamulla on toinen puoli sängystä tyhjä niin saan paskahalvauksen.

Uusimmat

Yhteistyössä