Hitto että miehet pääsee helpolla....

Juu en minä mitään kihise täällä.

Niin ja siis minä silitin jo äsken, en viitsi jättää huomiselle.

Unohdin muuten mainita että menen klo 10 kiertämään rullat päähän tälle kummipojan äidille. :LOL: Eli siitä tuli mieleeni että mies varmaan joutuukin lähtemään koiran kanssa aamulenkille kera kahden isomman muksun.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Jos tässä on kaikki mitä nainen tekee niin vähällä pääsee!Siinä on miehellä vielä kuudeksi päiväksi tekemistä.Vaikka onhan tuokin jos kotiäiti yhtenä päivänä joutuu raatamaan...
*hus* takaisin sinne metsikköön mistä olet ihmisten ilmoille eksynytkin...
 
mies puolustaa miestä
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Alkuperäinen kirjoittaja mies puolustaa miestä:
Kuinka pitkän matkan miehesi saa ajaa?
Hmm.... kilsa...
mutta se tuntuu 100 km:ltä kun vaimo nalkuttaa koko matkan ja lapset kiukkuaa ja pitää pysäyttää auto sen viisi kertaa pissille ja pissi ei tulekkaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Miksei mies syötä lapsia, kysyn vaan. Meillä mies hoitaa aina lapset jos ollaan johonkin menossa, koska mun pitää laittaa tukka ja meikata.
Meillä sama juttu kuin sinulla. Vaatteet olen laittanut lapsille valmiiksi, ja mies pukee heidät. Hän muuten myös silittää omat juhlavaatteensa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja mies puolustaa miestä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Alkuperäinen kirjoittaja mies puolustaa miestä:
Kuinka pitkän matkan miehesi saa ajaa?
Hmm.... kilsa...
mutta se tuntuu 100 km:ltä kun vaimo nalkuttaa koko matkan ja lapset kiukkuaa ja pitää pysäyttää auto sen viisi kertaa pissille ja pissi ei tulekkaan
No meillä ei lapset tee tuollaista plus että minä en kyllä nalkuta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Kyllähän sä varmaan käsitit että pointti oli tässä avauksessa se, että olemme lähdössä juhliin ja vertasin sitä miten helpolla mies pääsee verrattuna siihen mitä minä itse teen kun lähdemme juhliin. En puhunut mitään mistään muista päivistä.

Ja meillä kyllä tekee molemmat töitä. Minä kotona ja mies työpaikallaan. Eipä se kotiäitiys mitään lomailua ole.
No sitten olisi kannattanut laittaa miten MINUN mieheni pääsee helpolla!Meillä on kanssa huomenna rippijuhlat ja minäpä se silitin omat ja muksun vaatteet jo tänään ja aamulla on vielä se saatanallinen aamuhässäkkä edessä!Niin ettei ne kaikki naiset ole niin hyvin koulutettuja että antaa miehen maata puolille päiville! :saint:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä en ainakaan hoida yhtään ketään niinä päivinä ku ollaan menossa johonkin, mihin pitää laittautua.
Et hoida yhtään ketään? Siis tarkoittaa ninkon mitä?
Hoidan vain itseni. Tai joo, saatan laittaa tytön tukan ja pojan tukan, mutta muuten en hoida lapsia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Jos tässä on kaikki mitä nainen tekee niin vähällä pääsee!Siinä on miehellä vielä kuudeksi päiväksi tekemistä.Vaikka onhan tuokin jos kotiäiti yhtenä päivänä joutuu raatamaan...
Hienoa, että aina ajatellaan mutavalkoisesti..Tietämättä mitkä esimerkiksi ap:n lähtökohdat ovat.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä en ainakaan hoida yhtään ketään niinä päivinä ku ollaan menossa johonkin, mihin pitää laittautua.
Et hoida yhtään ketään? Siis tarkoittaa ninkon mitä?
Hoidan vain itseni. Tai joo, saatan laittaa tytön tukan ja pojan tukan, mutta muuten en hoida lapsia.
Ai... No ristiäiset alkaa kahdelta niin ei mulla mene kovin kauaa itseni kanssa. Aamulla ekana heitän rullat päähäni ja sitten sopivassa välissä meikkaan ja laitan hiukset. Ei siinä sen kauempaa mene.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mies puolustaa miestä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Alkuperäinen kirjoittaja mies puolustaa miestä:
Kuinka pitkän matkan miehesi saa ajaa?
Hmm.... kilsa...
mutta se tuntuu 100 km:ltä kun vaimo nalkuttaa koko matkan ja lapset kiukkuaa ja pitää pysäyttää auto sen viisi kertaa pissille ja pissi ei tulekkaan
Voi, voi... kannattaisi sitten hieman osallistua arjen ponnistuksiin =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mä en nyt oikein kässää. Onko tää niinkuin vitsi vai ei?
Tää on semmosta pientä kettuilua.
Jaa. Että et siis oikeasti päästä sitä niin helpolla? :D
Joo no viimeistään vartin yli yks mä pimahdan ja alan jakaa jotain kiukkusia ohjeita riippuen siitä mitä mulla on viä tekemättä ja kiroilen sitä, että se pääsee niin helpolla kun hoitaa vaan ittensä pihalle täältä. :LOL: :LOL:
 
mie
Mä en huolis miestä, joka ei oo sen vertaa opetellut, että ruokaa osais tehä. Aika usein törmään miehiin, jotka rakastavat kokkailua. Myöskin silitysrauta sekä imuri pysyvät myös miehen otteessa.
 
IhanaValo
Meillä kyl mies ois aika eksyksissä, jos sanoisin sille että laitapa lapset, hiukset ja vaatteet valmiiks ja pue, kun mie laitan omat hiukset ja meikit yms. :LOL:
Kun itse oon järjestelly lasten kaapitkin yms. niin tiiän paremmin mikä on missäkin. Ja ei millään pahalla rakasta miestäni kohtaan, mut se vaan sotkis miun kuviot:)

Eli mieluummin hoidan nuo kyl itse. Mies sas hoitaa ittensä kuntoon ja ne ruuat,ja syötöt.. hyvää ruokaa se osaa tehdä :p
 
Turbulenssi
Outoa että lapset antavat isin nukkua pitkään. Ei meillä vain anneta. Kuopus rojahtaa päälle, istahtaa selkä mahaa vasten ja alkaa syödä hunajaa Nalle Puhin taitettavasta talosta. Tai sitten esikoinen tulee herättämään muuten vain.
 

Yhteistyössä