Hitto että miehet pääsee helpolla....

Huomenna ollaan menossa kummipojan ristiäisiin. Minä silitin äsken omat ja lasten (3kpl) vaatteet. Mies silittää itse omansa huomenna.

Aamulla kun herään niin ensin tietty syötän vauvan, sitten annan aamupalaa kahdelle isommalle ja syön itsekin. Sen jälkeen omat hiukset ja pärstä kondikseen, sitten 3v tytölle joku kampaus. Ruokaa jossain välissä (onneksi se on valmiina) ja lapsille kuteet niskaan ja itselleni. Ja koko remmin pihalle.

Mies nousee siinä yhdentoista maissa ehkä... mahdollisesti aiemmin. Lenkkeilyttää koiran. Syö. Silittää vaatteensa ja pukee itsensä ja kävelee auton rattiin.

:kieh: :kieh: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Miksei mies syötä lapsia, kysyn vaan. Meillä mies hoitaa aina lapset jos ollaan johonkin menossa, koska mun pitää laittaa tukka ja meikata.
No juu... Kyllähän se niille ruokaa antaa varmaan. Mutta toi ukko ei osaa laittaa ruokaa eli jos ruoka pitäis tehdä niin sitten sekin ois mun heiniä. Nyt sattumalta valmiina se. Syöttää ei lapsia tarvi. Niin paitti siis vauva mutta mun on kauheen vaikee lyödä näitä tissejä miehen kouraan syöttämistä varten. :LOL: :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Miksei mies syötä lapsia, kysyn vaan. Meillä mies hoitaa aina lapset jos ollaan johonkin menossa, koska mun pitää laittaa tukka ja meikata.
No juu... Kyllähän se niille ruokaa antaa varmaan. Mutta toi ukko ei osaa laittaa ruokaa eli jos ruoka pitäis tehdä niin sitten sekin ois mun heiniä. Nyt sattumalta valmiina se. Syöttää ei lapsia tarvi. Niin paitti siis vauva mutta mun on kauheen vaikee lyödä näitä tissejä miehen kouraan syöttämistä varten. :LOL: :LOL:
Aampalan laitto ei voi olla vaikeaa edes miehelle, asennevamma...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Miksei mies syötä lapsia, kysyn vaan. Meillä mies hoitaa aina lapset jos ollaan johonkin menossa, koska mun pitää laittaa tukka ja meikata.
No juu... Kyllähän se niille ruokaa antaa varmaan. Mutta toi ukko ei osaa laittaa ruokaa eli jos ruoka pitäis tehdä niin sitten sekin ois mun heiniä. Nyt sattumalta valmiina se. Syöttää ei lapsia tarvi. Niin paitti siis vauva mutta mun on kauheen vaikee lyödä näitä tissejä miehen kouraan syöttämistä varten. :LOL: :LOL:
Aampalan laitto ei voi olla vaikeaa edes miehelle, asennevamma...
No juu mutta ei se saa itteensä pystyyn siihen mennessä. Tosin eipä toi parin voikkarin teko kauaa vie. Sama se kai kuka ne tekee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Meillä lähinnä roolit päin vastoin kun teillä :LOL:
( erona vaan se, että mies silittää meidän kaikkien vaatteet ja koirankin kävi aina lenkittämässä kun meillä sellainen oli )
Joo kyllä toi silittää osaakin ja koiran lenkkeilytys on 99% miehen vastuulla. En edes muista koska olen viimeksi lenkkeillyt ton kans.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
No höh, miksi sä päästät miehes niin helpolla??
No mutta mitä mä laittaisin sen tekemään? Siis lapsille antaa ruuan joo... sitä en huomannut tuossa äsken ajatella kun kirjoitin, mutta en mä tiä mitä tosta delegoisin sille. No korkeintaan muksujen vaatetus.
No jos tilanne on ok niin ei sitten mitään, ajattelin että sä oikeasti olet käärmeissäsi.. :whistle:
Mutta siis, kyllähän mieskin vois laittaa aamupalaa, katsoa lapset kondikseen kun sä laittaudut jne.
 
riippuu siitä mistä roikkuu
Meillä mies pukisi isommat (mä etsisin itse vaatteet ihan siksi etteivät näyttäisi turhapuron sukulaisilta...), Ja syöttäisi lapsia niin kuin kykenee.
Mies myös silittäisi aamulla vaikka meidän kaikkien vaatteet, jos olisi kiire.
Ja se myös menisi lasten kanssa vaikka ulos tai autoon odottamaan että mä saisin laittaa itseni valmiiksi loppuun, ja ottaa mukaan tarvittavan ilman että lapset pyörii jaloissa.
Mies laittais ne lapset myös autoon vöihin, oma hommansa siinäkin.

 
Kai se nyt ainakin voi laittaa isommille ruuan lautaselle ja haarukat käsiin? Ja auttaa niitä pukemisessa jos ovat vielä siinä iässä? Mä varmaan pyytäisin miestä laittaan ruuan itsellenikin lautaselle.

Oikeesti, tää ketjun otsikkokin on niin kuvaava.... Sun mielestä miesten jotenkin kuuluu päästä helpommalla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Jos tässä on kaikki mitä nainen tekee niin vähällä pääsee!Siinä on miehellä vielä kuudeksi päiväksi tekemistä.Vaikka onhan tuokin jos kotiäiti yhtenä päivänä joutuu raatamaan...
Kyllähän sä varmaan käsitit että pointti oli tässä avauksessa se, että olemme lähdössä juhliin ja vertasin sitä miten helpolla mies pääsee verrattuna siihen mitä minä itse teen kun lähdemme juhliin. En puhunut mitään mistään muista päivistä.

Ja meillä kyllä tekee molemmat töitä. Minä kotona ja mies työpaikallaan. Eipä se kotiäitiys mitään lomailua ole.
 

Yhteistyössä