Hitsit kun ei oo ystäviä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä kans yks ystävätön... Tai no yks ystävä on mut tällä hetkellä 40km välissä ja ensi viikolla muutan kylläkin hänen naapuriin mut naikkonen huitelee exänsä luona monen kymmenen kilsan päässä...

Täällä kans yks stadista ja ilkeet sinkku"kaverit" ei nappaa. Halveksuvat mun säälittävää kotiäidin elämää. On se kummallista. Kaikki "baaritutut" oon hylänny, kun ei oo yksinkertaisesti mitään juteltavaa! Mua ei niiden kännisäädöt kiinnosta... Olis kuitenki kiva lähteä joskus viihteelle TYTTÖPORUKASSA, eikä aina miehen kanssa pariks tunniks kaksin.

Alkuperäinen kirjoittaja hewou:
Täällä kans yks stadista ja ilkeet sinkku"kaverit" ei nappaa. Halveksuvat mun säälittävää kotiäidin elämää. On se kummallista. Kaikki "baaritutut" oon hylänny, kun ei oo yksinkertaisesti mitään juteltavaa! Mua ei niiden kännisäädöt kiinnosta... Olis kuitenki kiva lähteä joskus viihteelle TYTTÖPORUKASSA, eikä aina miehen kanssa pariks tunniks kaksin.

ihan totta :( mut mun tutut on just noita, paitsi se yks nainen, hänellä on kylläkin lapsi mutta huitelee silti miten sattuu... kaiken lisäks olen itse raskaana.

Mun täytyykin mennä tonne tapaamiset -osioon avaamaan keskustelu Stadin mammoille. Ironista on just se, etten oo mikään täti tai tantta, vaan nuori ja viriili ja sosiaalinen... Vaikee löytää samanhenkisiä... Toivottavasti löydän! Olis kiva tavata ja vaikka lähteä joku kerta bilettää yhdessä! Tai jotain...

Yhteistyössä