Hitsin RS-virus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
meijän 4kk pojalla on rs-virus ja on hirveen tukkonen.oltiin eilen lastenklinikalla ja sitä sitkeetä limaa imastiin 2 kertaa :x Siithän tuo poika riemastu :(
Nyt n onneks vähän parempi,ja yskä on poissa mutta tuo räkäsyys on ihn hirveetä kun noin pieni ei osaa niistää.Ostettiin nenäfriida eilen ja sen voimalla :xmas:
Älkää siis tulko kylään :whistle:

Pikaisia paranemisia :hug:

Meillä oltiin toissa viikolla viikko osastolla, vaikka poika jo 1,2 vuotta. Hengitys vinkui vaikka spiroja sai säännöllisesti ja usein.

Itse jo epäilen jotain astman tapaista, mutta katsellaan nyt korvien jälkitarkastukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
tekeeks sillä nenäfriidalla mitään?

Kyllä se pikkuisen helpottaa, kun saa räkää ulos (tuon ikäinenhän ei vielä itse osaa niistää =) ) Kannattaa tiputtaa ensin suolaliuosta sieraimiin ja odottaa hetki, niin "saalis" on parempi, eikä nenän limakalvot ärsyynny toimenpiteestä.

huomasin ainakain ettei se nenäfriidalla imeminen ookkaan niin helppo juttu,pojalla on istkeetä mutta onneksi kirkasta limaa tuolla "jossain" ja ihan hyvin sitä lähtee jos vaan jaksaa imeä voimakkaasti ja psytyy pitämään lapsen aloillaan.
Oon kuullu että tuosta rs-virusta on liikkeellä,siksi hakeuduttiin tuonne lääkäriin nopeasti vaikka ilmeni vasta yskänä ja räkäsyytenä.Ei uskaltanu odottaa enää.
kuulema alkaa helpottaa kun saa rään ja sen liman liikkeelle..nyt tuo nyytti joka vielä eilen tuskissaan yksi,nukkuu onnellisena ilman mitään :D

ja pieni varotuksen sana miehen suusta,nenäfriidalla ei kannata imasta iteltään limaa pois :laugh:

Yhteistyössä