Hitsi, miten voi pienestä olla taas onnellinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Arvatkaas, mistä näpyttelen? No en sentään Floridasta, mutta työhuoneestani =) Istun pitkästä aikaa tuolilla ja kannettava on pöydällä....johan tässä ehti muutaman viikon näpytellä lattialla istuen B) Vielä pitää ikkunanpokat ja ovenkarmit maalata, pestä verhot ja järjestellä tavarat paikoilleen, mutta nyt ensin kuppi kahvia ja iiiiiso kulhollinen jäätelöä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
:flower: oletpas ahkera muija :D yksinkö olet remppaillut?
Kiitos =) Yksinhän minä. Junnun huone on ollut jo jonkin aikaa valmiina (maalaan seinät, ovet ja kaikki huonekalut), nyt alkaa olla tämä työhuone valmiina ja yläkerran käytävä kaipaa ielä kahteen seinään maalia. Sitten makkarin kumppuun.

Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Hienoa. :)

Asiasta sadanteen, sulle jaikin siita jenkkilan matkasta positiivinen kuva, kun muistelen, etta kauhistelit sita matkaa etukateen?
Mä rrrrrakastuin siihen maahan :heart: :heart: :heart: *tahtoo takaisin* Ensi keväänä uudestaan B)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Hienoa. :)

Asiasta sadanteen, sulle jaikin siita jenkkilan matkasta positiivinen kuva, kun muistelen, etta kauhistelit sita matkaa etukateen?
Mä rrrrrakastuin siihen maahan :heart: :heart: :heart: *tahtoo takaisin* Ensi keväänä uudestaan B)

No hyva juttu.
:D

Jenkkilassa oli kylla kivaa. Ihmiset ystavallisia ja rentoja.

*muistelee kaiholla*

No hyva juttu.
:D

Jenkkilassa oli kylla kivaa. Ihmiset ystavallisia ja rentoja.

*muistelee kaiholla*
Jeps, ei pitäisi arvoida maata sen presidentin tai harjoitetun ulkopolitiikan mukaan :D Ekana päivänä olin vielä ennakkoluuloinen, mutta nopeasti ennakkoluulot rapisivat.

*putos tuolilta* missä välissä sä oot jenkeissä käynyt? Kiva että remppa pikkuhiljaa valmistuu.. pienestä äiti-ihmiset osaa iloita, ku työpöydästä ja tuolista :D mä iloitsen ny siitä että mulla on yksi palstalainen käymässä, hän itse saa sit kertoa jos haluaa että kuka hän on :) Mä nautin täysillä, toivottavasti hänkin.. harmittaa vaan sadekelit ja äkäset sääsket.. onneks tänään on paistanu aurinkokin pilvien lomasta ettei mee koko reissu vesisateen katselemiseksi

Alkuperäinen kirjoittaja öttismönkiäinen:
*putos tuolilta* missä välissä sä oot jenkeissä käynyt? Kiva että remppa pikkuhiljaa valmistuu.. pienestä äiti-ihmiset osaa iloita, ku työpöydästä ja tuolista :D mä iloitsen ny siitä että mulla on yksi palstalainen käymässä, hän itse saa sit kertoa jos haluaa että kuka hän on :) Mä nautin täysillä, toivottavasti hänkin.. harmittaa vaan sadekelit ja äkäset sääsket.. onneks tänään on paistanu aurinkokin pilvien lomasta ettei mee koko reissu vesisateen katselemiseksi
Maaliskuun lopussa olin 10 päivää reissussa. Työmatka, mutta pidettiin siinä muutama päivä vapaatakin. Yksi päivä Miamissa, loput Orlandossa. Ens maaliskuussa uudestaan :D

Joops, pieniä ne on äiti-ihmisten ilot. On tässä kyllä tekemistäkin ollut, mutta nyt alkaa tuntua jo siltä, että olen voiton puolella.

Jos on tuttu palstalainen, niin kerrohan terveisiä =) Täälläkin on ollut melko pilvistä ja sateista, tänään aamusta paistoi ihanasti aurinko, mutta nyt on taas taivas mustanpuhuva :/

Yhteistyössä