hiton plussakortti!!!!APUA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hemmetinhemmetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hemmetinhemmetti

Vieras
oon joskus puol vuotta sitte hakenu plussa korttia ja sain tuon väliaikaisen.. Uutta en ole koskaan saanut!! Nyt koitin kirjautua tuonne pirkka sivuille katsomaan plussa pisteitäni.. tuli että Kortin numero on vanha/viallinen ja osoitetietojani ei ole olemassakaan! Eikö ne mun vaivalla keräämäni plussa pisteet oo jumalauta kirjautunut nyt sit minnekkään?! >:(

Tietääkseni ne on kyllä kirjautunut mutta kannattaa nyt ottaa pikaisesti yhteyttä että saat uuden kortin ja siirtävät pisteet sinne. Muistaakseni noille sivuille ei pääse väliaikaisen kortin numerolla.

Mulla ainakin on plussasivuille oma käyttäjätunnus ja salasana, ei sinne millään kortin numerolla kirjauduta. Ja aina oon päässyt. Mä kans meinaan kyllä hermostua tohon plussajuttuun kun plussapisteet tuntuu aina kestävän vähän liian kauan ennenkuin ovat tilillä just kun tarttis rahaa niin niitä ei näy eikä kuulu. Ovat tän kuun puolessa välissä vasta eli menee ens viikkoon, oikein hauskaa. Mä jo uhosin että lopetan koko plussakortin käytön kun ei paikallisosuuspankkien kortteihin voi lisätä sitä plussaominaisuutta eikä mitään hajuakaan että tänä vuonna se onnistuisi. Tekisinkin sen lopetuksen ilomielin etten käyttäis korttia mutta kun kuitenkin anttilasta tilaan muutaman kerran vuodessa niin sieltä tulee ne plussapisteet niin kai se on sitten käytettävä ruokakaupassakin että saisi joskus niitä plussapisteitä.

Yhteistyössä