Hitaiden tanssiminen on ihanaa! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Tanssin eilen baarissa hitaita, yksi söpö ja mukavan oloinen poika haki tanssimaan :) Oikein herrasmies, polvistui hieman ja ojensi kätensä :D Hitaiden tanssiminen on tosi ihanaa, harmi että niitä pääsee harvoin tanssimaan, kun baarissakin niitä soitetaan vain pari kolme lopussa ennen valomerkkiä :| Eilistä ennen olen varmaan yli puoli vuotta sitten tanssinut viimeksi =)

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Soitetaanko kaikissa baareissa hitaita vasta lopussa, jos ollenkaan? :/

Yleens kyllä. Me tanssittiin hitaita ala-ja yläasteella, ei se aikuisena enää niin hienoa ole että tunti kaupalla huvittaisi.. Teinijuttuja mun mielestä.
Monessa ravintolassa ei soiteta ollenkaan ja ihan hyvä niin!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vientiä siis oli ;) Mitä muuten laitoit päälle, onko hippakuvia eilis illasta?

Oli mielestäni hienot vaatteet, farkut, musta kimaltava toppi ja samaan sarjaan kuuluva musta polero/bolero? hiuksia kiharsin ja kaveri meikkasi hyvin :)

Vientiä siis oli ;) Mitä muuten laitoit päälle, onko hippakuvia eilis illasta?

Oli mielestäni hienot vaatteet, farkut, musta kimaltava toppi ja samaan sarjaan kuuluva musta polero/bolero? hiuksia kiharsin ja kaveri meikkasi hyvin :)

Kuulostaa hyvälle :)

Tykkään tanssia myös nopeita, tanssittiin kahden kaverin kanssa melkein koko yö lavalla olevan pöydän päällä :D Mutta kyllä nuo hitaat on myös ihania ;)

Kuvia ei ole, kun kamera ei toimi :/

sama juttu.. porukka on siinä vaiheessa jo yleensä niin lärvit että ei siitä tanssimisesta mitään tuu

No mun tanssipari ei ollut kovin kännissä eikä tallonut varpaita, kähminyt tms. eli oli oikein hyvä pari =)

sama juttu.. porukka on siinä vaiheessa jo yleensä niin lärvit että ei siitä tanssimisesta mitään tuu

No mun tanssipari ei ollut kovin kännissä eikä tallonut varpaita, kähminyt tms. eli oli oikein hyvä pari =)

Eikä hinkannutkaan toivottavasti? :D

Yhteistyössä