vierailija
RationalisminNo uskallatko matkustaa kristilliseen maahan?
Miten on käynyt ateistisen Albanian tai Neuvostoliiton? Kyllä ihmiset aina jonkun ismin haluaa.
RationalisminNo uskallatko matkustaa kristilliseen maahan?
Miten on käynyt ateistisen Albanian tai Neuvostoliiton? Kyllä ihmiset aina jonkun ismin haluaa.
muistat kyllä tämänJaha, jäi haaviin. Ilman edellisen viestin kopiointia siis uusi yritys ja vastaus viestiin nro 7
Etenkin ku se ehkä olikin käännösvirhe ja kyse oli "oikeasti" viinirypäleistä.
Mutta jos elinolosuhteet ovat (vanhoillisten, tiukkojen sääntöjen vuoksi) ahterista niin ehkä tulee mieleen ottaa riski. Jos kuolemanjlkeinen elämä ei voi olla neitsyittäkään olematta parempaa kuin sen hetkinen.
nyt täytyy rakentaa jäähuoneita ennenkuin jäät sulaa kokonaan!Joo, mongolien työ jäi kesken.
Alapäällään ajattelevat eivät muuhun pysty. Siksi heitä v...taa jos joku toinen on fiksu ja saa elämässään jotain aikaiseksi. Ääri-uskonnollinen opetus penskasta asti, lukutaidottomuus, vinoutunut kasvatus, arvomaailmassa elämälle ja muiden kunnioitukselle ei sijaa....Tämä Suomi 24:ssä esim
Fundamentalisti islamistit
beenthere
2010-10-02 18:59:48
Ilmoita
Tulipa mieleen sellainenkin juttu, että nämä islamin itsemurhaterroristit ovat melkoisia tyyppejä. Tuollaiseen iskuun ryhtyminen sen vuoksi, että tulevassa elämässä näille typeryksille luvataan ne 77 neitsyttä.
Tämänhän tarkoittaa, että nämä tyypit eivät todellakaan mieti asioita päällään vaan alapäällään.
Ja toiseksi, kuinka pitkäksi iloksi riittää 77 neitsyttä neitsyitä haluavalle ikuisuudessa?
kuten tasan tarkkaan 1:1 sinunkin uskontosiKoko islam on alun alkaenkin yhtä suurta virhettä.
Eikö tuo tuntenut Virgo-kuviota taivaalla?Mun mielestä mentiin vikaan jo silloin kun muhammed julisti pyhässä sodassa kuolevien pääsevän taivaaseen ja saavan ne sietsemän rypälettä tai neitsyttä tai kumpia sit ovatkaan.
Araljärven pohjassakin on sitä. Liekö aika myrkyllistä kuitenkin?No se ei ole Jeesuksen vika.
Joku voi käyttää oikeutuksena öljyä/maakaasua/koska se alue kuului ennen meihin/koska matalapaine, onhan niitä syitä.
Kuitenkin öljy ja maakaasu on olleet ihmiskunnalle ihan tarpeellisia.
No joo, nekin on niin koohottavia. Ja liian fundamentalisteja monet vaikka varmasti vilpittömin uskossaan. Kokemusta nimittäin on. Itse olen luterilainen ja olen niin onnellinen kun vääristynyt syyllisyys ja turha ahdistus ovat vähentyneet armollisessa ilmapiirissä.Miettikääs lähi-Idän valtioiden tilalle kristillisiä maita (evankeelisia). Vau.
Totta, arabien taide ja mokimentit ovat huikeita. Rakennusten yksityiskohdat, itämaiset värisävyt esim turkoosi, voi miten rakastankaan näitä. Ja uoeita itämaisia mattoja ja tekstiilejä.Arabimaista tuli aikoinaan hienoja keksintöjä ja upeaa taidetta. Islam tappoi tämän kaiken. En usko sellaisten yhteiskuntien menestykseen, joissa puolet väestöstä teljetään kotiin.
Voisitko irrotella katetreja?Ei voi, ei. Mutta mä olen valmis auttamaan mikä tahansa uskonnon kynsistä pakenevia ihmisiä.
Se nyt vaan sattui kirjapainon aikaan kun Luther innostui rynoilemaan virsiäänSun näppikseltä, koska uskot jutun juontaneen jo kahdesta veljeksestä ni ton voisi ajatella olevan jopa rotuvihaa.
Mut toisaalta mä sanoin saman maailman ihmisiä oppimattomiksi joten olkoot.
Enemmän, kun ei ole annettu muita vaihtoehtojaNo voi voi, olivatpas hankalia tyyppejä kaikki tyynni. Siksi pitäydynkin mieluiten erossa noista jutuista. Uskonto on opittu tapa.
Suomesta piti häipyä vielä 102 vuotta sitten jonnekin. Kaikilla ei ollut varaa laivalippuunEi voi, ei. Mutta mä olen valmis auttamaan mikä tahansa uskonnon kynsistä pakenevia ihmisiä.
tuulen mukana tulee mut tarttuu ne eläintenkin karvoihinAraljärven pohjassakin on sitä. Liekö aika myrkyllistä kuitenkin?
Amerikoihin menivätSuomesta piti häipyä vielä 102 vuotta sitten jonnekin. Kaikilla ei ollut varaa laivalippuun
Luterilaiset saivat jäädä, kaikki muut poisSuomesta piti häipyä vielä 102 vuotta sitten jonnekin. Kaikilla ei ollut varaa laivalippuun