Hirvenlihasta kyssäriä pukkaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hirvipeijaiset
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hirvipeijaiset

Vieras
Oletteko edellisvuosina huomannut myydäänkö cittareissa, prismoissa ym tavarataloissa hirven paistilihaa?
Yhtenä vuonna näin cittarissa hirven jauhelihaa, en sillon pistänyt merkille oliko ihan paistia myynnissä.
Nyt iskenyt kauhee himo saada hirvikäristystä lappilaiseen tapaan. Ei tuttuja hirviporukoissa jotta voisi mennä ostamaan.
Tai tietääkö joku mistä muualta kyseistä lihaa voi ostaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Hirvipeijaiset:
Oletteko edellisvuosina huomannut myydäänkö cittareissa, prismoissa ym tavarataloissa hirven paistilihaa?
Yhtenä vuonna näin cittarissa hirven jauhelihaa, en sillon pistänyt merkille oliko ihan paistia myynnissä.
Nyt iskenyt kauhee himo saada hirvikäristystä lappilaiseen tapaan. Ei tuttuja hirviporukoissa jotta voisi mennä ostamaan.
Tai tietääkö joku mistä muualta kyseistä lihaa voi ostaa?

Soita jollekin mestästysseuralle, et myyvätkö sulle pari paistia. Tai että joku mestästäjä myisi omasta osastansa. Meilläkin on sama edessä, mut vähän isompi satsi, kun ostetaan koko hirvi 3 perheen kesken.

JEEJEE! Nyt vasta hoksasin, et mehän saadaan hirvipaisti joulupöytään :p :p

^^Pakko lisätä, et joillakin seuroilla on kaatolupia ihan mielettömänä ja ukkoja niin vähän, et myyvät jo ihan siksikin eteenpäin lihoja / elukoita, et kaikille tulee niin mielettömät määrät lihaa, et niiden kans ei mahdu enää mihkään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei kai se auta kuin googlettaa paikallisia hirviporukoita ja soitella.
Kiitos vinkeistä.

Onko teidän paikkakunnalla mitään omaa pientä puhelinluetteloa? Meillä on, ja siinä on mm. kaikkien seurojen yhteystiedot...

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
^^Pakko lisätä, et joillakin seuroilla on kaatolupia ihan mielettömänä ja ukkoja niin vähän, et myyvät jo ihan siksikin eteenpäin lihoja / elukoita, et kaikille tulee niin mielettömät määrät lihaa, et niiden kans ei mahdu enää mihkään.

tyhmä kyssäri vielä. kai ne hirviporukat paloittelee ne lihat valmiiksi ettei mun tarvii alkaa raatelemaan ruhoa? :D

tyhmä kyssäri vielä. kai ne hirviporukat paloittelee ne lihat valmiiksi ettei mun tarvii alkaa raatelemaan ruhoa? :D

on valmiiksi pakattuna, palana tai jauhelihana saa ostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:

on valmiiksi pakattuna, palana tai jauhelihana saa ostaa.

Kiitos tiedosta. Ei kun oottelemaan hirvenmetästys aikaa.

Jaa-a, meillä on mies kuulunu aikanaan porukkaan kans (ei kuulu siis enää ), ja viimeksi se palotteli itse lihat... Että enpä kyllä osaa sanoa tuohon, kokonaisena, tai siis isoina paloina, se meille tulee se elukka. Mut uskon, et kyllä ne sulle saattais vaikka palotellakin, jos nätisti pyydät :saint:

Yhteistyössä