Hirveitä sikoja noi tossa Honey Boo Boo -ohjelmassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yääk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä sekin perhe on lyönyt rahoiksi tuolla ohjelmalla, ette kai te kuvittele, että ne sen ilmaiseksi tekee? Ja mitä enemmän vetää överiksi, sitä enemmän katsojia ja sitä enemmän tulee rahaa. Kuka nyt viitsisi katsoa jotain perusperheen tuikitavallista elämää.

Mä en kyllä vaan käsitä että miten ne ilkeää niitä läskivatsojaan hytkytellä tv:ssä aivan estoitta, siis ne isommatkin tytöt.
Ja piereskellä ja ties mitä.

Minulle tulee tuosta ohjelmasta aina niin kiva olo; meillä ei olla tuollaisia huonotapaisia ja likaisen oloisia ja toisille ilkeitä ihmisiä joten olemme sentäs ainakin yhtä perhettä korkeammalla ; )

Samasta syystä katson himohamstraajat-jaksoja; eihän meillä olekkaan ollenkaan sekaista eikä ainakaan likaista kun vertailukohde on vähintäänkin arveluttava.

[QUOTE="joo";29727067]Meilla menee varmaan vahan uudemmat kaudet, mutta valilla kun oon katsonu, niin kovin hauskaa niilla tuntuu aina olevan. Etta melkein kadehdittavaa..[/QUOTE]

Siis todellakitodellakitodellaki. Kukapa ei tahtois olla white trash-kehari, kun niillä on niin hirmuisen hauskaa keskenään :D

Sehän on wt:tä jos joku ei jaksa hienostella ja paskajäykistellä himassaan.pitää istua selkä suorassa pöydässä,harrastaa perseen nuolemista ja eikä missään nimessä nauraa. Se on se ainoa oikea tyyli elää.

[QUOTE="wieras";29725417]Ja mitä enemmän vetää överiksi, sitä enemmän katsojia ja sitä enemmän tulee rahaa. [/QUOTE]
Nimenomaan ja palstamammat voi samaistua :D

käy sääliksi sitä hillbillymiestä, yrittää tehdä jatkuvasti jotain romanttista ja kivaa sille isoimmalle siirtomaalohkareelle joka vain vittuilee ja ilkeilee ja on välinpitämätön takaisin. mutta näyteltyä sontaahan se on, vaikka kertoo jonkun verran ihmisistä jotka näyttelevät tuollaista.

[QUOTE="hmm";29728138]ovatkohan ne syöttäneet itsensä ja perheensä pienimmistä lapsista lähtien sairaalloisen ylipainoisiksi fiksuuttaan?[/QUOTE]
No voi olla, mutta täälläkin akkojen ÄÖ on aika alhainen. Ja nimenomaan ÄÖ!

Yhteistyössä