Hirveän sairas olo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sairas?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sairas?

Vieras
Tuntuu niinku olis ainakin 38 astetta kuumetta. Lihaksiin sattuu, päähän ja silmiin sattuu, kurkku tosi kipeä, kauhee väsymys ja hiki valuu... Ei kuitenkaan ns. normaaleja flunssan oireita (nenän tukkoisuus, huimaus tms) :O Alkoi eilen aamulla kurkkukivulla ja paheni tänä aamuna, kun kurkkukipu oli kovempi. Sit kuitenkin helpotti ja oli vaan vähän heikko olo, aattelin että johtui siitä kun olin syönyt vähän huonosti.
Nyt joskus 7 aikoihin illalla alko tuo päänsärky hiipiä ja kahdeksan aikaan olo oli ihan hirveä. Ruumiinlämpö silti 36,9... Mulla normi on 36,6.
Mikähän tässä nyt vois olla syynä? Tuntuu että nukahdan pystyyn...

En kehtais olla töistä pois kun ei ole kuumetta :( työ on kuitenkin fyysisesti suht rankkaa (vartija) ja työvuoro pitkä ja tuntuu että en varmaan näillä voimilla pysty tarvittaessa ketään pistämään maahan ja raudoittamaan :D Mitähän mun kannattais tehä?

Kai pelkkä kurkkukipu riittää sairausloman syyksi, vaikka kuumetta en olisikaan? Se voi olla esimerkiksi influenssa tai angiina. En lähtisi tartuttamaan muita, jos olisin ap:n tilanteessa.

Juu influenssa tuli mullakin mieleen kun oireet alko niin yhtäkkiä... Mut voiko se olla ilman kuumetta? :O

Mietin tässä et jos nyt huomisen olis poissa kun tuo kuitenkin on periaatteessa asiakaspalvelutyötä eikä oo kiva tartuttaa porukkaa jos on mahdollisuus olla tartuttamatta :/ ja jos joutuu esim lähtä tuonne ulos pakkaseen juokseen kiinni jotain henkilöö nii nopeesti pahenee tää tauti :(

Onko sulla työparia?

Mä en ainakaan haluaisi työtiimiläiseni tulevan sellaisessa kunnossa töihin, ettei kykene sitten mitään tekemään.

Sitäpaitsi jos puolikuntoisena /-kuolleena kauan sinnittelee töissä, voikin sitten sairastua tosi pahasti.

Ei oo työparia, teen huomenna piirivartiointia eli ajan kohteesta toiseen yksikseni autolla/menen kävellen ja käyn tarkistamassa kiinteistön että kaikki ok. Väliin joudun ambulanssia/poliisia soitteleen ja tottakai sit ns. normikansalaistenkin kanssa oon tekemisissä. Loppujen lopuksi kuitenkin hyvin vähän, lähinnä jos joku tulee kysymään reittiä johonkin/kiinteistöstä löytyy esim narkkari tms jonka kanssa joutuu väliin "painimaan" ihan kunnolla.
Eli en usko et tuommosessa kerkeis tarttuun kenellekään...
Tuntuu nyt vaan, et jos sattuis tulemaan just huomenna semmonen tapaus kohdalle et joku onkin piirikohteessa esim puukon kanssa uhkailemassa niin riittääkö mun työkyky tällaisena siihen että saan henkilön otettua kiinni :( ja riskejä ei kannattas ottaa ku yksin liikkuu eikä siihen kohteeseen just sillä sekunnilla saa lisää vartijoita eli yksin olis pärjättävä.

Jäin kotiin tänään... Aamulla oli kuumetta 38,7. Nyt ihan normi 36,6 :O onkohan vaan normiflunssaa? mulle nousee kuume tosi harvoin, varmaan kerran kolmessa vuodessa :O

Mulla on samanlainen ihan kammo olo, järkky flunssa nyt kolmatta päivää, mutta kuumetta ei oo ollu. Päätä ja kurkkua särkee, jäseniä kolottaa, hirvee räkätauti. en oo tod siinä kunnossa että voisin duunia tehdä, pää ei toimi yhtään.

Mulla on samanlainen ihan kammo olo, järkky flunssa nyt kolmatta päivää, mutta kuumetta ei oo ollu. Päätä ja kurkkua särkee, jäseniä kolottaa, hirvee räkätauti. en oo tod siinä kunnossa että voisin duunia tehdä, pää ei toimi yhtään.

En tiedä suostuuko kännykkä lainaamaan tätä (nimimerkin flunssaa) viestiä, mut yritetään...

Paranemisia sulle sinne! Ei oo mukava tauti :( Itekin joudun olla vielä ainakin yhden työvuoron pois ku ei tää olo tunnu paranevan :S tuntuu vähän et työpaikalla tosi moni on nyt kovassa flunssassa... Vissiin tätä on sit aika paljon liikkeellä :O

Yhteistyössä