Hirveä kysymys:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmailen...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmailen...

Vieras
Miten mä "teurastan" naapurin kissan?!?

Naapurilla on ihan hirveä leikkaamaton kollikissa. Kusee pitkin nurkkia ja terassia ja tappelee toisten kissojen kanssa. Sähisee ja raapii/puree ihmisiä. Nyt sillä näyttäisi olevan joku mikälie kapikin, kun melkeen puolet karvoistakin puuttuu...

Naapuri antoi luvan "hävittää" sen. Sanoi, että saan vaikka viedä piikille sen, jos vaan saan kiinni ja hän maksaa kulut. Kyllä mä sen kiinni saisin, mutta kun se on niin kova kuseksimaan, ettei sitä voi autolla mihinkään kuljettaa...

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Voihan sen autolla kuljettaa...

Paffilooraan kunnon muovivuoraus ja paperit pohjalle.

Se ei sitten pysy missään paffiloorassa! Mun piti viedä se aikoinaan leikattavaksi samaan syssyyn, kun kävin omat kissani leikkauttamassa, mutta se mokoma tuli kissankuljetuslaatikosta läpi ja juoksi karkuun! Tosin siinä laatikossa oli muovinen ovi, joka sitten ehkä taipui ja antoi periksi?

paikalliselle päivystävälle eläinlääkärille joka tekee koti käyntejä ja otat kissan kiinni ja laitat sen vaikka pesu huoneeseen pantteeseen ja käsket sen eläilääkärin tekee koti käynnin et tulee lopettaan sen jos kerran kulut ei jää sulle.....

Alkuperäinen kirjoittaja liukumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Miksei se naapuri itse lahtaa sitä kissaansa?

Siksi, kun heidän lapset ei tykkäisi ajatuksesta. Naapuri meinasi, että se voisi sillälailla yhtäkkiä vaan kadota jonnekin, jos mä kävisin sen lopettamassa lapsilta salaa...

Voihan se viedä sen salaa vajan taakse ja hups! Kissa katos!

Lainaa eläinsuojeluyhdistykseltä kunnon metallinen loukko/kuljetuslaatikko ja vie siinä. Tosin, jos kissa ei oikeasti eläinlääkärin mielestä ole lopetettavassa kunnossa, ei yksikään eläinlääkäri sitä lopeta ja silloin voit viedä sen eläinsuojeluyhdistyksen hoiviin, hoitavat sen terveeksi, leikkauttavat jne.

Tuli vaan mieleen tuosta kirjoituksestasi että meillä on pitkäkarvainen kollikissa, jolta jouduttiin leikkaamaan iha trimmerillä isot alueet kyljistä kun turkki oli niin huopaantunut. Ollaan harjattu turkkia, mutta kun tuolla metsissä samoilee niin turkkiin tarttuu risuja ja takiaisia yms.... Eli ei välttämäti mikään kapi ole sillä teidän naapurin kisulla. Meidän kisu on kylläkin leikattu eikä kuseksi ympäriinsä ja on todella rauhallinen. On puoliksi rotu kissa, niin kai luonteensa on saanut tältä maine coon emoltaan. Kantsii suoraan naapurin kanssa neuvotella asiasta. Naapurin vastuulla kissa on. Itse ainakin haluaisin kuulla suoraan jos kissani häiriöksi on!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:
Lainaa eläinsuojeluyhdistykseltä kunnon metallinen loukko/kuljetuslaatikko ja vie siinä. Tosin, jos kissa ei oikeasti eläinlääkärin mielestä ole lopetettavassa kunnossa, ei yksikään eläinlääkäri sitä lopeta ja silloin voit viedä sen eläinsuojeluyhdistyksen hoiviin, hoitavat sen terveeksi, leikkauttavat jne.

Höpsis... Eläinlääkäri lopettaa mitä tahansa, kun hinnasta sovitaan. Ja jos se on oikein.

juu kyllä ne lopettaa kun käsketään!
ei eläinlääkäri voi sanoa mitään jos sä haluat lemmikin lopettaa.perehdys vähän.

Ei pysy pussissa se sisupussi... Eikä meillä tai naapurilla ole mitään asettakaan...

juu eikä välttämättä kannata kokeilla muovi boxiakaan koska jos on lihaksikas kissa niin läpi tulee jos ei o tottunu autossa oleen. mulle kävi niin et kerkesin ajaan 200m ni kissa tuli läpi ku riehaantu, et metalli häkkiin sit jos meinaat viiä tai sit soitat eläinlääkärin kotiin

Alkuperäinen kirjoittaja ...................:
Tuli vaan mieleen tuosta kirjoituksestasi että meillä on pitkäkarvainen kollikissa, jolta jouduttiin leikkaamaan iha trimmerillä isot alueet kyljistä kun turkki oli niin huopaantunut. Ollaan harjattu turkkia, mutta kun tuolla metsissä samoilee niin turkkiin tarttuu risuja ja takiaisia yms.... Eli ei välttämäti mikään kapi ole sillä teidän naapurin kisulla. Meidän kisu on kylläkin leikattu eikä kuseksi ympäriinsä ja on todella rauhallinen. On puoliksi rotu kissa, niin kai luonteensa on saanut tältä maine coon emoltaan. Kantsii suoraan naapurin kanssa neuvotella asiasta. Naapurin vastuulla kissa on. Itse ainakin haluaisin kuulla suoraan jos kissani häiriöksi on!!!!!

Naapuri kyllä tietää, että on häiriöksi, kun itse näki sen pissivän ympäri meidän terassia! Naapuri siis tuli juuri samaan aikaan meille, kun kissa oli terassilla asioillaan. Ja tuo pissii kotonaankin sänkyihin ja joka puolelle.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:

Höpsis... Eläinlääkäri lopettaa mitä tahansa, kun hinnasta sovitaan. Ja jos se on oikein.

Ei pidä muuten täällä päin paikkaansa. Sekä kunnallinen, että yksityinen puoli käännyttävät eläinsuojeluyhdistykselle, jos eläin on nuori ja terve ja aiotaan lopettaa dorkien omistajien vuoksi. Tottakai sairaat eläimet lopetetaan, sekä vanhat ja vaivaiset. Mutta nuori, terve eläin lähetetään eläinsuojeluyhdistykselle.

Peesi !!

Alkuperäinen kirjoittaja joup:
Ei pysy pussissa se sisupussi... Eikä meillä tai naapurilla ole mitään asettakaan...

juu eikä välttämättä kannata kokeilla muovi boxiakaan koska jos on lihaksikas kissa niin läpi tulee jos ei o tottunu autossa oleen. mulle kävi niin et kerkesin ajaan 200m ni kissa tuli läpi ku riehaantu, et metalli häkkiin sit jos meinaat viiä tai sit soitat eläinlääkärin kotiin

Niin. Huomasitko tästä ketjusta, miten kävi, kun mun piti tämä kyseinen kissa viedä leikattavaksi muovisessa laatikossa... :laugh:

Kyllä ne lopettaa vaikkei siinä kunnossa olisikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:

Kyllä ne lopettaa vaikkei siinä kunnossa olisikaan.

Viimeksi viimeviikolla kuulin tapauksen, jossa naapuri vei salaa lasten kania piikille kun ei jaksanut hoitaa ja lapset ei vielä osanneet, niin eläinlääkäri oli sanonut että se ei ala nuorta tervettä kania lopettamaan, että vie eläinsuojeluyhdistykselle.

Yhteistyössä