hipp-ruoan ostajia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vilma76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ippa:
Mitä ne on?

Luomuruokia vauvalle. Mä en tiedä miksi muut käyttää niitä, mutta minä käytän siksi kun aina en viitsi keittää puuroa. Ja kaikissa muissa mitä oon kaupassa huomannut, on hedelmäsoseita lukuunottamatta mössöihin ja etenkin puuroihin lykätty lehmänmaitoa. Ja mä olen sen verran fanaattinen imettäjä, etten halua ostaa lehmänmaitopohjaisia tuotteita ennen kuin lapsi on niin iso että saa käyttää normaalia maitoa. Ja tämä ei perustu faktoihin vaan on mulle todella voimakas tunnejuttu! Periaatekysymys;)

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Ja mä olen sen verran fanaattinen imettäjä, etten halua ostaa lehmänmaitopohjaisia tuotteita ennen kuin lapsi on niin iso että saa käyttää normaalia maitoa. Ja tämä ei perustu faktoihin vaan on mulle todella voimakas tunnejuttu! Periaatekysymys;)

Olet ensimmäinen jonka kuulen olevan tätä mieltä. Itseni lisäksi siis. :wave: =)

Nuo Hippin ruuat on muuten melko hyvän makuisiakin. Lisäksi niitä ei ole suurustettu tärkkelyksellä eli ovat täyttä tavaraa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Ja mä olen sen verran fanaattinen imettäjä, etten halua ostaa lehmänmaitopohjaisia tuotteita ennen kuin lapsi on niin iso että saa käyttää normaalia maitoa. Ja tämä ei perustu faktoihin vaan on mulle todella voimakas tunnejuttu! Periaatekysymys;)

Olet ensimmäinen jonka kuulen olevan tätä mieltä. Itseni lisäksi siis. :wave: =)

Nuo Hippin ruuat on muuten melko hyvän makuisiakin. Lisäksi niitä ei ole suurustettu tärkkelyksellä eli ovat täyttä tavaraa. :)

Hetken jo mietin uskallanko laittaa tuota kommenttia vai syttyykö sota. Kiva että on muitakin samoilla linjoilla:)

Yhteistyössä