HIP HEI!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ticotico
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ticotico

Aktiivinen jäsen
21.12.2007
2 664
0
36
:heart:

Rakkaat kummitytöt tulee tänään meille yökylään, kun Rakkaalla :heart: siskolla on huomenna keisarinleikkaus!

:heart:

Menee nukkumisjärjestelyt uusiksi, mutta sepä ei onneksi haittaa yhtään :D.
Illalla mennään sitten tohon meijän kasvimaalle syömään herneitä ja jo kypsyneitä punaviinimarjoja puskista...

mun miehen veljen lapset on meillä useesti yökylässä ja minusta se on kivaa! moni kaverini aina moittii ja miettii kuinka mä kestän sellaista jne, mutta minä tosiaan ihan nautin siitä. :) mun lapset 10 ja 7v. miehen veljen lapset 9v ja 8v. eli samaa ikää kaikki ja nelikolla oikeasti lystiä keskenään.

Alkuperäinen kirjoittaja ev:
mun miehen veljen lapset on meillä useesti yökylässä ja minusta se on kivaa! moni kaverini aina moittii ja miettii kuinka mä kestän sellaista jne, mutta minä tosiaan ihan nautin siitä. :) mun lapset 10 ja 7v. miehen veljen lapset 9v ja 8v. eli samaa ikää kaikki ja nelikolla oikeasti lystiä keskenään.

Siskon tytöt on 2 ja 4 vuotiaat, sen ikäsiä ettei kauheesti tartte tekemistä keksiä, ku jo viihtyy. Meillä kun nyt on tilaa missä temmeltää, tramppa pihassa ja juurikin kaikkee kivaa syötävää pihasta kerättäväksi. Mun poika on 10, joten huitelee omia menojaan :D , joskus kyllä pitää tytöille seuraa. Hermostuu vaan ku eivät välttämättä osaa leikkiä niinku juniori haluaa :D

Yhteistyössä