T
tilhi
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tilhi:no mutta kas, meillä jäätelö ei ole mitään sellaista herkkua etteikö sitä sais syödä useammin kuin kerran vuodessa.. ja yleensä se syödään lettujen tai vohvelien kanssa, joskus hedelmäsalaatin seurana.. silloinhan riittää vähempikin määrä.. eikä lapsen nyt noin muutenkaan tarvitse syödä sitä niin paljon kuin napa vetää..
jäde kiskalla ei käydä siksi että mä en jaksa syödä sellasta tötteröä, poika on niin pieni ettei jaksa syödä sitä jädeä, ja lisäks kun ei se osaa vaatia, eikä myöskään valita mitään makua niin turhaahan se olis..![]()
No omapahan on ongelmasi, jos olet tehnyt jäätelöstä perunan korvikkeen.
"Ei ole mitään harvinaista herkkua". Meillä on, noin niinkuin suunnilleen. Sitä ei syödä usein, mutta kun syödään, ei ajatella, että onko tämä nyt sitä tarjouslaarin edullisinta tarjousjädeä.
jaa jäätelöstä perunan korvikkeen.. enpä usko.. kerran kaks kk meillä sitä on.. ja siltikään sitä ei tarvitse kerralla syödä alyttömästi... enkä mä sen hinnan takia niitä määriä rajoita.. ei mun tarvii miettiöä että paljonko se tötterö,kaupan tuutti taikka se litra jädeä maksaa