Hintakyselyä kirpparipöytään

Jos tarvitsisit/haluaisit, niin mitä maksaisit kirpparilla seuraavista tuotteista?

1) tintun peikkohaalari koko 80/86
2) uudet pinkit kumisaappaat koko22
3) vauvan jumppalelu
4) greyn anatomian tuotantokausi 2 (3DVD:tä)
5) sinkkuelämää-elokuva
6) liberon norsu-pyjama
7) marimekon miniunikko-ruokalappu (uusi)
8) lassietech kevyesti topatut kurahaalarit koko 80, lilat
9) marimekon raitapaita sini/vaal.pun koko 90

Jos joku viittis antaa hintaosviittaa, kiitosta.

pohdin
Mietin että minkä kokoinen tuo kohde 6 on? Millä kuosilla kohde 7 on? ja mikä tuo kohde 3 voi olla, en saa sitten millään mieleen että mikä se voisi olla. Mietin myös että tarvisinko todella kohdetta numero4 ja 5 vai miksi se on listalla?

Liberon pyjamat on kokoa 92.
Ruokalappu on miniunikkoa,kuten jo sanoin.
Vauvan jumppalelu on sellainen härpäke, mikä laitetaan lattialle, että vauva viihtyisi hetken yksikseen.
DVD:t on listalla siksi, että jotkut nyt haluaa ostaa jonkun elokuvan alkuperäisenä ja meillä niitä ei tarvita.

Kiitos sun vastauksista "pohdin", mutta susta nyt ei kovasti ollut apua, koska ilmeisestikään et noista mitään tarvitsisi.

Mitä sä sitten haet kirpputoreilta? Mikä siellä sun mielestä liikkuu?

"vieras"
DVD-leffa 2 €, boxi 3-4 €.
Vanhoja DVD-leffoja yritetään kaupata usein tosi kalliilla, eikä niitä sitten osteta. Anttilassa myydään samoja levyjä uusina 3 kpl / 10 €, eikä niiden toimivuutta tarvitse jännätä.

- 5-7€

- 1-6€ riippuen millaiset. Halpiskumppareita saa paikallisesta robbarista vitosellakin, kunnon kumppareista taas voisin käytettynäkin maksaa vähän enemmän.

3) vauvan jumppalelu
- 3-10€ (kunto, ikä, merkki, minkänäköinen yms.?)

- 4€? (vaikea sanoa, en voisi kuvitella ostavani, kun en ehdi telkkarista katsoa niitäkään ohjelmia joita sieltä tulee ja joita haluaisin katsoa...)

5) sinkkuelämää-elokuva
- 2€? (kts. edellinen)

6) liberon norsu-pyjama
- 0,50-1€

- 2€

- 4-6€

- 3-5€

Ja tässä siis se, mitä mä olisin n. valmis maksamaan. Sillä edellytyksellä että esim. vaatteet on hyväkuntoisia, ei reikäisiä, nuhraantuneita tai kestotahraisia.

1. 7-8€
2. Riippuu siitä minkä valmistajan ne on ja mitä laatua... tosiaan jotain halpiskumppareita saa kaupastakin alle kympin, sellaisista olisin valmis siis maksamaan max5€, parempilaatuisista 10-15€
3. Edelleen kunto ja merkki vaikuttaisi, mutta jos olisi tosi hyväkuntoinen ja siinä olisi kaikki osat tallessa, niin 8-12€
4. 7-9€
5. 5-7€
6. 1-2€
7. 3-5€
8. 5-7€
9. max. 5€

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23365263:
Kiitos meah kunnon vastauksesta.
Vaatteet on ehjiä ja tahrattomia. Mut siis tosiaan, tuosta marimekon paidasta noin paljon(?) ja tinttuhaalarista noin vähän(?).
Se asia on ehkä mun päässä. Marimekko on Marimekko (enkä niistäkään kuoseista läheskään kaikista tykkää. Raitapaidoista tykkään). Tinttua mä en osaa nähdä samanlaisena "merkkinä/brändinä", vaikka (kai?) kotimaista käsityötä onkin, ja tinttu-tyyppisiä vermeitä voin itse kasata lapsilleni kangaslipastoni aarteista koska vaan, jos tuntuu että sen tyyppisiä vaatteita haluan.

mun mielipide

En tiedä näiden uusien hintoja, joten arvaan että 4 euroa

4 euroa, jos käyttämättömät

3) vauvan jumppalelu

riippuu missä kunnossa on, miltä vuosisadalta.

5) sinkkuelämää-elokuva
4 euroa molempiin

6) liberon norsu-pyjama
1 euroa, jos ei ole monella lapsella ollut

2 euroa

riippuu taas kunnosta, 1-4 euroa

riippuu kunnosta, jos rääsy niin 50 senttiä, jos yhdellä olltu tosi siisti, niin 5 euroa.

Kiitos. Mun omat ajatikset meni siis vähän yläkanttiin
Ajattelin tintusta 8-10€ (uutena 45€)
Kumppareista 5€
Jumppalelusta2-3€
greystä 5€
sinkkuelämästä 2-3€
Norsupyjaman kaveri myi just 5€:lla ja ajattelin sen 3€ ahneenani saada
Ruokalapusta ajattelin 4-5€
Kurahaalaritki menis tintun kans samaan hintaluokkaan, eli 8-10 €
Ja marimeko paita 1-2€

Ja nää hinnat mä suunnittelin sen mukaan, ettei tarvi miettiä sitten kun laittaa -50%-lappua, että haluaako vielä jotain kotiin tuoda.

Mä en maksaisi Liberon pyjamasta kuin max 1,50 koska se on kuitenkin ilmaiseksi saatu ja siinä varmaankin on präntätty isolla Libero.

Kumpparit 5€, riippuen vähän merkistä. Jos on niitä mitä saa cittarista saa uutena 7,95 niin sitten vähemmän (vaikka ovatkin ihan hyviä), samoin ellei laput ole kiinni eli ole todellakin uudet.

Marimekon paita 2-2,50 jos on hyväkuntoinen.

Onko noi Lassiet siis haalarit vai kurahousut? Sellaisesta suprafillistä vai mikä onkaan voisin maksaa mahdollisesti kymmenenkin euroa. Tintusta en osaa sanoa koska mun mielestä ne on rumia, niin en ostaisi.

Olsiko mitenkään mahdollista että et pyytäisi kovin paljoa noista lintu-koto haalareista?
Meni yli, mikä on lintukoto-haalari?

Ja neljä+yksi:lle: en mä jaksa alkaa sitä kuvaamaan ja postittamaan, sori.

Oiskulle:laput on kiinni kumppareissa, eli on ihan upouudet. :). Siinä liberon pyjamassa ei muuten lue liberoa, se on se pyjamakilpailun voittajapyjama.

Yhteistyössä