Hinnoitteluapuja kirppikselle (keskisuomi)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieraana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieraana"

Vieras
Pojan vaatetta laittaisin myyntiin ja mietityttää millaisia hintoja vois laittaa, esim:
- farkut (HM, lindex, kappahl)
- gollege/velourhousut (Lindex/kappahl)
- bodyt
- puuvillapaidat/t-paidat
- perus HM:n pipoja, puuvillahanskoja
- lenkkarit (ei merkkikenkiä, meillä käytössä vain vaunuissa istuessa kun ei kävellyt vielä)
- talvikintaat (kosteussuojattuja)
- pyjamat

Kaikki ihan siistejä, ei tahroja, ei reikiä. Tietysti näkee että on pestyjä ja käytettyjä (pesunukkaa ja nyppyä jonkin verran) Koko on tuommoista 74-86.

Olen yrittänyt ottaa vähän viitettä näistä monista hinta-keskusteluista mitä täällä on, mutta suurin osa vastaajista shoppaa/myy etelä-suomessa ja siellä ilmeisesti on enemmän tarjontaa kuin kysyntää = tosi pienet hinnat.

- farkut (HM, lindex, kappahl) max 4€ jos tosi hyvä kunto
- gollege/velourhousut (Lindex/kappahl) max. 2,5€
- bodyt max 2€
- puuvillapaidat/t-paidat max 2€
- perus HM:n pipoja, puuvillahanskoja max. 1€
- lenkkarit (ei merkkikenkiä, meillä käytössä vain vaunuissa istuessa kun ei kävellyt vielä) max 5€
- talvikintaat (kosteussuojattuja) max. 8€
- pyjamat max 3€

ja nuo hinnat tosi hyväkuntoisille, oikeesti käytetyn näköinen ja kulahtanut 0,10-0,50€

Täytyy kyllä tunnustaa että olen ostanut kirpparilta bodeja 0,20-1-5e, sukkahouduja 0,05-1e, paidat, t-paidat 0,50-2,5e, housut 1-2,5euroa, pipot hanskat 0,5-1,5euroa, lenkkarit 1-3euroa, farkut 1-3euroa, pyjamat 0,20centtiä, kintaat on ollut järkejään 0.50-3e. Näilä hinnoilla olen ostellut kirpparilta hyviä vaatteita. Mutta huom en asu keskisuomessa, vaan rannikko alueella.:)

Kiitos vastaajille. Just tuota mietin, että etelässä hinnat on paljon pienemmät. Varmasti enemmän hyviä kirppareita ja hyviä vaatteita myynnissä.
Tässä pikkukaupungissa kun on vain yksi varteenotettava kirppari, joten uskon että etelän hinnoilla vaatteet kyllä menevät mutta varmaankin ns. liian halvalla.

Minä ostelen Keski-Suomessa ja olen maksanut näin:
- farkut (HM, lindex, kappahl) 3€
- gollege/velourhousut (Lindex/kappahl) 2€
- bodyt 1€
- puuvillapaidat/t-paidat 1€
- perus HM:n pipoja, puuvillahanskoja 0,50€
- lenkkarit (ei merkkikenkiä, meillä käytössä vain vaunuissa istuessa kun ei kävellyt vielä) 2€
- talvikintaat (kosteussuojattuja) 2€
- pyjamat 2€

Lapsilla lähes kaikki vaatteet kirppisvaatetta vaikka olen aika tarkka siitä mitä ostan enkä silti suostu maksamaan kalliita hintoja.

Anteeksi kun väliin tuppaan mutta mitä voisi laittaa hinnaksi kestovaipoille.
on niiä äp:n mutta on myös ruskovillan villa ja flanelli vaippoja. aika paljonkin, millaisiin paketteihin ne jakaisi?