Hinnoitteluapua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitos

Vieras
Mitä hinnaksi kirpparille

hyväkuntoisile nuppipalapeleille?

lasten cd-levyille (ok levyjä, huvituttia, kengurumeininikä, ellaa ja aleksia jne.)?

lasten palikoille (puisille värikkäille)?

vanhalla fisher pricen parkkitalolle?

keilalle, jossa värilliset rinkelit?

fisher pricen vähän käytetylle muovinen muotolaatikko (missä pitää laittaa palikka oikeaan muotoon)?

pinottavat kupit (numerot 1-8)?

muovinen helistin?

voiko teidän mielestä kirjaston poistomynnistä ostettuja kirjoja myydä, ja millä hinnalla?

käsinukeille?

Alkuperäinen kirjoittaja kiitos:

hyväkuntoisile nuppipalapeleille? max3e

lasten cd-levyille (ok levyjä, huvituttia, kengurumeininikä, ellaa ja aleksia jne.)? euro

lasten palikoille (puisille värikkäille)? riippuu paljonko maksaisin ite muutaman euron jos niitä paljon

vanhalla fisher pricen parkkitalolle? ehjä?? 15e

keilalle, jossa värilliset rinkelit? euro

fisher pricen vähän käytetylle muovinen muotolaatikko (missä pitää laittaa palikka oikeaan muotoon)? 4euroo

pinottavat kupit (numerot 1-8)? nää saa kaupasta 4,99

muovinen helistin? 0,50

voiko teidän mielestä kirjaston poistomynnistä ostettuja kirjoja myydä, ja millä hinnalla täällä maksaa poistokirjat 40senttiä

käsinukeille? riippuu nukeista euro pari

lasten palikoille (puisille värikkäille)? riippuu paljonko maksaisin ite muutaman euron jos niitä paljon

- niitä on muutama kymmen, ei valtavasti

vanhalla fisher pricen parkkitalolle? ehjä?? 15e

- on ehjä, äänet toimii ym., mutta näkee että on noin 10 v vanha

voiko teidän mielestä kirjaston poistomynnistä ostettuja kirjoja myydä, ja millä hinnalla täällä maksaa poistokirjat 40senttiä

- ei noin niin vähän oo maksaneet, luulen että noin 0,50-1 e on olleet

lasten cd-levyille (ok levyjä, huvituttia, kengurumeininikä, ellaa ja aleksia jne.)?

fisher pricen vähän käytetylle muovinen muotolaatikko (missä pitää laittaa palikka oikeaan muotoon)?

muovinen helistin?

voiko teidän mielestä kirjaston poistomynnistä ostettuja kirjoja myydä, ja millä hinnalla?

käsinukeille?

Minä ostin juuri 3 nuppipalapeliä kirpparilta yhteensä 3 ?. Enempää en maksaisikaan :).

Cd levyistä maksaisin 1 ? kpl

Lasten palikoille (jos suomalaiset, hyvälaatuiset ) Voisin maksaa pussista 5 ?

FP parkkitalo 4 ?

Keila 2-3 ?

FP muotolaatikko 2-3 ?

pinottavat kupi 2-3 ?

muovinen helistin 0,1-0,5 ?

kirjaston poistomyynnin kirjat 0,2-1 ? kirjasta riippuen. voi myydä, miksei voisi?

Käsinuket 1-2 ? kpal

Kuten huomaat, minä en maksa kirpputoreilla törkyhintoja tavaroista / vaatteista. Minusta kirpputorin tarkoitus on päästä itselle tarpeettomasta tavarasta eroon, ei tuottaa mahdollisimman paljon rahaa.
Kyseessä on kuitenkin suurimmaksi osaksi KÄYTETYT tuotteet!!

Alkuperäinen kirjoittaja kirppistelijä:

muovinen helistin?

käsinukeille?

Minä ostin juuri 3 nuppipalapeliä kirpparilta yhteensä 3 ?. Enempää en maksaisikaan :).

Cd levyistä maksaisin 1 ? kpl

Lasten palikoille (jos suomalaiset, hyvälaatuiset ) Voisin maksaa pussista 5 ?

FP parkkitalo 4 ?

Keila 2-3 ?

FP muotolaatikko 2-3 ?

pinottavat kupi 2-3 ?

muovinen helistin 0,1-0,5 ?

kirjaston poistomyynnin kirjat 0,2-1 ? kirjasta riippuen. voi myydä, miksei voisi?

Käsinuket 1-2 ? kpal

Kuten huomaat, minä en maksa kirpputoreilla törkyhintoja tavaroista / vaatteista. Minusta kirpputorin tarkoitus on päästä itselle tarpeettomasta tavarasta eroon, ei tuottaa mahdollisimman paljon rahaa.
Kyseessä on kuitenkin suurimmaksi osaksi KÄYTETYT tuotteet!!

Joo, musta noi ihan normi hintoja. Veikaan että 15 e tuosta parkkitalosta niin jää parkkitalo pöytään...

Nuppipalapelejä on mulla monenlaisia, pieniä (alle 10 palaa) ja isompia (20-30 palaa) ja yksi tosi iso, jossa varmaan päälle 40 palaa. Näille pitäisi joku hinta keksiä, että ovat jossain suhteessa toisiinsa... pienin 0,5-1, isompi 1,5-2, isoin 2,5-3 e?

Itse voisin hyvästä cd-levystä maksaa 2 e jos siis jonkun lastenbändin tms.

Yhteistyössä