Hinnoitteluapua kirppikselle -Me & I

persvakoonasana

Aktiivinen jäsen
19.06.2007
16 180
0
36
Olen menossa kirppikselle myymään lapsen vaatteita, niin mitäköhän noista Me & I:n hyväkuntoisista (ei nukkaa, haalistumaa) vaatteista voisi pyytää? Mulla on vauvan plyyshihaalarit, teepaitoja, froteehousuja- ja bodeja. Entä ostaako kukaan tähän aikaan vuodesta lyhythihaisia bodeja ja teepaitoja?

ostaa varmasti lyhythihaisiakin... hmm, plyyshihaalareista saa huudossa monta kymppiä, mut kirpulla ehkä kympin? froteehousut 7-8e? t-paidat ja bodyt kanssa 7-8e? =)

Olen myynyt jotain Huutiksessa, mutten nyt jaksaisi kun siinä on niin pirusti hommaa. |O Pääasia, että saan ne nyt eteenpäin, vaikka en tietenkään ihan yhdellä eurolla viitsisi myydä. Kymppiä mä mietinkin noista haalareista, bodeista ja teeppareista ajattelin 5e/kpl, ehkä sama pöksyistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Olen myynyt jotain Huutiksessa, mutten nyt jaksaisi kun siinä on niin pirusti hommaa. |O Pääasia, että saan ne nyt eteenpäin, vaikka en tietenkään ihan yhdellä eurolla viitsisi myydä. Kymppiä mä mietinkin noista haalareista, bodeista ja teeppareista ajattelin 5e/kpl, ehkä sama pöksyistä.

Kirppiksellä on vaan aina se riski, että joku varastaa.

Yhteistyössä