hinnoitteluapua kirpparille??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras."

Vieras
eli viisaammat kirppistietäjät: paljon pyytäisitte tai maksaisitte ihan tavallisista mutta erittäin hyväkuntoisista sisävaatteista?
pitkähihaisista t-paidoista ja pienten poikien kauluspaidoista ja collarihousuista?? tai tyttöjen farkuista?
toivotonta kun haluaisi hinnoitella sopivasti, ei liikaa muttei liian halvaksikaan.

ja myykö talvivaatteet enää tässä vaiheessa?

Riippuu tosi paljon mitä kokoa on. Pienten vaatetta on tosi paljon tarjolla, joten niistä ei voi paljon pyytää, 2 €/paita/housut.

Isompien vaatteista voi pyytää jo 3-4 €. Mä olen yleensä vienyt kausi aatetta, mut olen kyllä ostanut kauden ulkopuolista vaatetta, jos hinta-laatu on kohdillaan.

[QUOTE="Koopee";29852773]Riippuu tosi paljon mitä kokoa on. Pienten vaatetta on tosi paljon tarjolla, joten niistä ei voi paljon pyytää, 2 €/paita/housut.

Isompien vaatteista voi pyytää jo 3-4 €. Mä olen yleensä vienyt kausi aatetta, mut olen kyllä ostanut kauden ulkopuolista vaatetta, jos hinta-laatu on kohdillaan.[/QUOTE]

Ja siis kausiVaatetta :)

jos on sellainen kuosi mistä tykkään ja hyväkuntoinen niin voin maksaa 5-18€ sisävaatteista, tai tietty vähemmänkin ;) mutta riippuu merkistä/kuosista, vaikka ois kuinka siisti ja halpa niin en osta ellei miellytä.

vaatteille laitan hinnaks yleensä 10 sentist-1euroon pääsee helposti kuormista eroon :)

päällys vaatteille 1-2 euroon taaperon vaatteet.

tavaratkin lähtee halval koskaan tullu takkiin ja päässy eroon isoista kuormista.