Hinnoittelu apua vauvan retrovaatteisiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotiäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kotiäiti

Vieras
Olen alittamassa muovipussillisen vauvan retrovaattetia myyntiin. Mielestäni ikäisekseen tosi hyväkuntoisia. On Marimekkoa, Tuttaa ja Finnwearia. Huutista ehdin ihan vaan hetken tutkia ja siellä osasta vauvan retro vaatteita pyydettiin jopa 10 ? kpl - potkuhousut oli sitä luokaa,sitten muutama potkuhaaalari saattoi olla jopa 24 ? lähtöhinnaltaan.

Onko joitain sivua josta näkis paremmin hintoja? Onko joku vaate tai kuosi halutumpi ku toiset jne? En ihan liian halvalla haluaisi myydä niitä pois. Olenhan niihin itsekkin laittanut rahaa melkolailla,mutta siitä on jo 5 v niin en todellakaan muista mitä olen niistä maksanut kun olen aina yhden vaatteen kerrallaan ostanut.

kiitos jo etukäteen.

Laita huutikseen ilman osta heti - hintaa... Mie olen parhaimmillani saanut 101 euroa yhdestä retrovaatteesta ja huonoimmillaan 1,50. Kyllä siellä on paljon retroa metsästäviä ja hinta nousee kyllä aina oikeaksi, vaikka lähtöhinta olisi matala ts. esim. 1 euro. Laita kuitenkin reilu korotus (esim. 2,-, niin hinta nousee kunnolla)

oleko sitä meiltä että kaikki kannattaa laittaa yksitellen myyntiin? eikä pakettia?
Mulla on n 6 paitaa, p potkuhousua, 4 potkuhaalaria, 1 ruskeet samettihousut, 1 marimekon kankaasra jonku ompelema kokohaalari 1 tuollainen linkin tapainen levee lahkeinen sininen haalari jossa eskimoita plus yhdet kengät.

varmaan yksitellen vois saada jostain enemmän rahaa.Mutta haluaisin päästä kaikista eroon. 4 pienelle lapselle kun pitää jatkuvasti ostaa jotain uutta vaatetta.

Yhteistyössä