Hinnat kohdillaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja simppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Romaaniako se oli kirjoittamassa, vai myymässä vaatteita? :o

Mutta joo, en maksaisi noin paljoa noista käytetyistä vaatteista. Etenkin kun siellä luki että "hiansuu" |O :kieh:

joo, siis katoin alas asti... olihan siinä enemmän, ku yhet haalarit... mut en mä ehkä ihan noin paljoa maksais käytetyistä (ja likasista) vaatteista. Mutta en tietenkään tiedä noiden ovh-hintoja

"Jos joku asia nyt sitten ihan mahrottoman paljon kyrsii, niin mulle voipi lähettää yksityisviestiä, ja kertoa tunnoistaan, niin ei tarvii niitä sitten selän takana riepostella itselleen tuntemattomasta ihmisestä jossain elämäänsä kyllästyneiden mammojen keskustelupalstoilla! KIITOS!:)"

en sen enempää katsonut vaatteiden likaisuustasoa.. Vaivaa oli kyllä ilmoituksen tekoon nähty :o
Ihan listamuodossa kyllä, tuo hinta jo ratkaisee sen, että en olisi varmaan koko juttua edes vilkaissut. :x

Alkuperäinen kirjoittaja mammat hiljaa!:
"Jos joku asia nyt sitten ihan mahrottoman paljon kyrsii, niin mulle voipi lähettää yksityisviestiä, ja kertoa tunnoistaan, niin ei tarvii niitä sitten selän takana riepostella itselleen tuntemattomasta ihmisestä jossain elämäänsä kyllästyneiden mammojen keskustelupalstoilla! KIITOS!:)"
Emmä voi lähettää niitä kun en ole tunniustautunut, enkä muuten lukenut tuollaista tekstiäkään sieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja mammat hiljaa!:

Hups, mä en huomannu tommosta... Tarttee sit vissiin pistää viestiä menemään :D Tää muiden elämään kyllästyneiden mammojen kanssa selän takana riepostelu on vaan niin viihdyttävää =)

"Puuhastelen Huuto.netin kanssa pääosin muiden nukkuessa yön hämärinä tunteina.
Inhimillistä on siis, etten valitettavasti välttämättä huomaa kaikkia tahroja, pikkureikiä yms. Esim. kellertäviä hailakoita tahroja hehkulampun valo ei paljasta, joitain vaatteita tuleekin tarkasteltua sitten vielä päivällä ikkunanvalossa.
Joten ne ovat huutajan riskillä=ei palautusta. "

Eli "saatan myydä skeidaa, mutta voi voi, mitäs huusit?" :o

Yhteistyössä