himot

  • Viestiketjun aloittaja outo tyyppi
  • Ensimmäinen viesti
outo tyyppi
En nyt tiedä onko tämä oikea palsta... Mutta enivei. Olen aika nuori tyttönen, ja ajattelen joka päivä seksiä ja näen myös siitä unia. Ajattelen seksiä melkein jokaisen tapaamani ihmisen kanssa. Nämä tunteet ovat voimakkaita juuri kuukautisten yhteydessä. Näin jopa unta että olen huora. Onko tämä normaalia? Olen kaiken isäksi neitsyt. Ulospäin olen aina ollut kiltti tyttö, hiljainen ja ujo.
 
una
Onhan se ihan normaalia, että sinulla on seksuaalisia tarpeita. Kyllä monet nuorena ja vanhempanakin ajattelevat seksiä ihan päivittäin ja esimerkiksi masturboivat päivittäin taijopamonta kertaa päivässä. Seksiajatukset ja fantasiat ovat ihan normaaleja ja varmasti kaikilla on niitä.

Sitten kun sinulla on luotettava poikaystävä ja tunnet olevasi valmis harrastamaan seksiä, voitte yhdessä keskustella fantasioistanne ja ehkä jopa toteuttaa niitä.

Jos kuitenkin ajattelet seksiä häiritsevän usein ja seksin ajatteleminen on ikäänkuin pakonomaista voisit ehkä jutella asiasta jollekin, esim. terveyskeskuspsykologille. Jospa olet esim. yksinäinen ja kaipaat hellyyttä ja sen takia koet tarvitsevasi seksiä koko ajan.
 

Yhteistyössä