Himo

• Viestiketjun aloittaja kiimassa
  • Ensimmäinen viesti
kiimassa
Himoitsen vaimoni ystävää.Kyseinen nainen syö mieliala lääkkeitä ja on taloudellisesti heikoilla.Ihmettelen mikä ihme hänessä saa minut kiimaan.Himoitsen häntä niin että en ketään koskaan.En voisi elää hänen kanssaan.Onko muilla samoja kokemuksia.

Kiiman orja
Olin 15.Tulin kotiin yöllä,vaikka oli sovittu että olen kaverilla yökylässä.Sammuneita pariskuntia nukkui siellä sun täällä.Hirveä kuorsaus joka puolella.Kaikki olivat alasti.Katselin nukkujia.Tunsin melkein kaikki.Äitini nukkui pillu irvokkaasti näkyvissä.Naapurin rouva nukkui lattialla selällään.
Kullini kovettui näin ekakerran elämässä kunnon pilluja.Levitin naapurin rouvan jalat ja työnsin kullin sisään ja laukesin heti.Kurkku ihan kuivana joten join lasin vettä.Seuraavaksi nain jotain tuntematonta naista joka nukkui isäni vierellä vanhempien parisängyllä.Kesti ehkä kymmenen sekuntia.Katselin äitini pillua läheltä ja kiihotuin jälleen .Kolmannen kerran laukesin naapurin rouvan pilluun uudelleen.Kesti ehkä kaksikymmentä sekuntia.Muistan vieläkin sen kiiman jonka valtaan jouduin.Jos eläisin uudelleen sen hetken.Nussisin ehkä kaikki pillut jotka olivat silloin nussittavissa.Se kiima oli jotain suurta.

petri
Olin 15.Tulin kotiin yöllä,vaikka oli sovittu että olen kaverilla yökylässä.Sammuneita pariskuntia nukkui siellä sun täällä.Hirveä kuorsaus joka puolella.Kaikki olivat alasti.Katselin nukkujia.Tunsin melkein kaikki.Äitini nukkui pillu irvokkaasti näkyvissä.Naapurin rouva nukkui lattialla selällään.
Kullini kovettui näin ekakerran elämässä kunnon pilluja.Levitin naapurin rouvan jalat ja työnsin kullin sisään ja laukesin heti.Kurkku ihan kuivana joten join lasin vettä.Seuraavaksi nain jotain tuntematonta naista joka nukkui isäni vierellä vanhempien parisängyllä.Kesti ehkä kymmenen sekuntia.Katselin äitini pillua läheltä ja kiihotuin jälleen .Kolmannen kerran laukesin naapurin rouvan pilluun uudelleen.Kesti ehkä kaksikymmentä sekuntia.Muistan vieläkin sen kiiman jonka valtaan jouduin.Jos eläisin uudelleen sen hetken.Nussisin ehkä kaikki pillut jotka olivat silloin nussittavissa.Se kiima oli jotain suurta.
Se kun on kiimassa ja himo iskee niin ei voi miyään. Minä nukuin kerran tätini vieressä, täti oli alasti kyljellään perse minuun päin. Kun täti nukahti nostin peiton pois sen päältä ja katsoin sen nättiä persettä ja karvaista pillu vakoa. Sitten toisella kädellä kosketin rinyoja ja toisella aloin hyväillä pillua, tunsin kun se rupesi kostumaan ja työnsin kyrvän sisään märkään pilluun. Aloin työnnellä edes takaisin ja tiesin tädin olevan herrillä kun huohotti ja vastasi työntöihini, kauaa ei mennyt kun laukesin ja samassa täti kääntyi hymyillen minuun päin.

Viimeksi muokattu:
Minäkin
Kun kiima iskee.Olitpa mies tai nainen.Silloin ei voi hillitä itseään.Tiedän useita tapauksia missä nuori tyttö on antanut pillua jollekkin vastenmieliselle jopa likaiselle äijälle.Vaimoni kertoi kun oli 14.Antoi naapurin vanhanpojan joka ei ollut saunonut kuukauteen ja oli ruma kaiken lisäksi ja todella vastenmielinen.Nussia kaksi kertaa peräjälkeen.Oli ollut suuri käyrä kyrpä ja iso sininen mutteri .Oli vielä laskenut spermat sisään.Oli tullut paljon spermaa.Oli varmaan ollut ilman pillua kauan.Vaimoni kertoi että kiima oli niin valtava että pillu oli niin märkä että valui eritteet kun sovitteli eka kerralla kyrpää pillun huulille ja kun oli painanut sisään oli lauennut heti.Ja oli antanut vielä uudestaan.Jolloin oli nussinut pitkään ja vaimokin oli saanut orgasmin.Oli ollut eka orgasmi vaimolleni mikä oli nussimalla saatu.Sen vuoksi muistaa tapauksen.

Naapurin tyttö
Olen nähnyt kymmeniä kertoja kun naapurin tyttö nuolettaa pilluaan koiralla.Oli varmaan alle koulu ikäinen kun näin eka kerran.Jotain 16.kun muutti kotoaan opiskelemaan ja loppui kyseinen harrastus.

maalaispoika
Minä aloin koulupoikana himoita naapurin komeaa emäntää. Katselin aina varsinkin
kesällä kun hän liikkui ohut kulunut kesäleninki yllään.
Meillä oli yhteinen maitolaituri , minun tehtävä oli tuoda kesällä maitotonkat maitokopille.
Taas naapurista emäntä oli maitoa kärräämässä. Aina sain olla hänelle kaverina isoja
pystöjä laiturille nostamassa. Aina hän oli minulle mukava ja jutteli kuin aikaihmiselle.
Kerran sitten kävi niin että siinä maitoauton tulon aikoihin nousi taivaalle synkkä ukkos-
pilvi. Alkoi sataa kaatamalla. Meillähän oli sateensuoja kun menimme maitokoppiin sadetta
pitämään. Koppi oli melko ahdas , lisäksi siellä oli tyhjät maitopystöt. Seisoimme molemmat
siellä sisällä sateen loppumista odottaen. Sade tuntui vaan yltyvän. Mikäpä meidän oli siellä
ollessa . Emäntä oli vähän allta nelikymppinen, verevä , tummahiuksinen nainen.
Siinä sateen kestäessä sitten halasin emäntää , minä 13 vuotias nulikka. Sain vastaukseksi
ihanan suukon häneltä. Vaikka hän tuoksui vähän navetalle , ei se haitannut yhtään.
Kuiskasin hänelle; Haluaisin kanssasi joskus saunaan. Niinkö , hän vastasi . Tule huomen-
na hänelle kaveriksi mattopyykille heidän rantasaunalle. Tulen mielelläni maitoreissun
jäkeen , odota siellä . Menin kuten sovittiin, hän oli siellä lämmittämässä vettä , Oli
tosi kuuma päivä, hän oli bikinit yllään siellä. Komea näky , en ollut häntä niin vähissä
vaatteissa ennen nähnytkään. Emäntä kehoitti minuakin vähentämään vaatteita.
Minäkin olin sitten uikkarit ainoana verhonani. Siinä me pesimme mattoja ahkerasti.
Hänellä oli kahviakin mukana. Katselin siinä hänen upeaa vartaloa koko ajan.
Saimme urakan valmiiksi , hän sanoi ; Tule tänne saunaan. Vähän kyllä hölmistyin ,
täytyy myöntää . Hän oli lämmittänyt myös saunan lämpimäksi. Nyt poju kylvetään
tällaisen työn päätteeksi. Eikä hän ollenkaan salaillut paikkojaan. Hän jopa halusi
pestä minut kokonaan. Pojun kikkelihän taitaa tykätä saunomisesta. Ei me vielä silloin
menty sen pitemmälle. Hän sanoi että olen vielä niin nuori , mutta on ihanaa kun sinuä
olet naisista noin kiinnostunut. Kyllä sinä saat mennä pitemmällekin kunhan menee aikaa
muutama vuosi , voidaan me ssaunoa yhdessä milloin on siihen tilaisuus.
Niin tehtiin , kyllähän meidän saunomisessa sitten tapahtui muutakin kun aikaa oli
kulunut kolme vuotta.

Kirja
Minä aloin koulupoikana himoita naapurin komeaa emäntää. Katselin aina varsinkin
kesällä kun hän liikkui ohut kulunut kesäleninki yllään.
Meillä oli yhteinen maitolaituri , minun tehtävä oli tuoda kesällä maitotonkat maitokopille.
Taas naapurista emäntä oli maitoa kärräämässä. Aina sain olla hänelle kaverina isoja
pystöjä laiturille nostamassa. Aina hän oli minulle mukava ja jutteli kuin aikaihmiselle.
Kerran sitten kävi niin että siinä maitoauton tulon aikoihin nousi taivaalle synkkä ukkos-
pilvi. Alkoi sataa kaatamalla. Meillähän oli sateensuoja kun menimme maitokoppiin sadetta
pitämään. Koppi oli melko ahdas , lisäksi siellä oli tyhjät maitopystöt. Seisoimme molemmat
siellä sisällä sateen loppumista odottaen. Sade tuntui vaan yltyvän. Mikäpä meidän oli siellä
ollessa . Emäntä oli vähän allta nelikymppinen, verevä , tummahiuksinen nainen.
Siinä sateen kestäessä sitten halasin emäntää , minä 13 vuotias nulikka. Sain vastaukseksi
ihanan suukon häneltä. Vaikka hän tuoksui vähän navetalle , ei se haitannut yhtään.
Kuiskasin hänelle; Haluaisin kanssasi joskus saunaan. Niinkö , hän vastasi . Tule huomen-
na hänelle kaveriksi mattopyykille heidän rantasaunalle. Tulen mielelläni maitoreissun
jäkeen , odota siellä . Menin kuten sovittiin, hän oli siellä lämmittämässä vettä , Oli
tosi kuuma päivä, hän oli bikinit yllään siellä. Komea näky , en ollut häntä niin vähissä
vaatteissa ennen nähnytkään. Emäntä kehoitti minuakin vähentämään vaatteita.
Minäkin olin sitten uikkarit ainoana verhonani. Siinä me pesimme mattoja ahkerasti.
Hänellä oli kahviakin mukana. Katselin siinä hänen upeaa vartaloa koko ajan.
Saimme urakan valmiiksi , hän sanoi ; Tule tänne saunaan. Vähän kyllä hölmistyin ,
täytyy myöntää . Hän oli lämmittänyt myös saunan lämpimäksi. Nyt poju kylvetään
tällaisen työn päätteeksi. Eikä hän ollenkaan salaillut paikkojaan. Hän jopa halusi
pestä minut kokonaan. Pojun kikkelihän taitaa tykätä saunomisesta. Ei me vielä silloin
menty sen pitemmälle. Hän sanoi että olen vielä niin nuori , mutta on ihanaa kun sinuä
olet naisista noin kiinnostunut. Kyllä sinä saat mennä pitemmällekin kunhan menee aikaa
muutama vuosi , voidaan me ssaunoa yhdessä milloin on siihen tilaisuus.
Niin tehtiin , kyllähän meidän saunomisessa sitten tapahtui muutakin kun aikaa oli
kulunut kolme vuotta.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä