Hiljaisuus viikoilla 9+4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Terhikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Terhikki

Aktiivinen jäsen
27.12.2004
2 662
0
36
Täällä yksi mamma hermoraunioina...

Sanokaa mulle nyt oikein ryhmänä että on ihan ok vaikkei tänään saatu vielä sydänääniä kuulumaan vaikka viikkoja 9+4? :whistle:

Esikoisesta en tarkkaan muista mutta noin viikolla 8-9 kuului heti, kuopuksesta eka käynti vasta 10+4 ja silloin kuului heti - nyt ei :ashamed: .

Neuvolantätsky sanoi että 'ei vielä mikään huoli vaikkei näillä viikoilla kuulu...' - omasta mielestäni taas pitäisi jo kuulua kummastikin.

Olin neuvolassa viikolla 9+5 ja sydänääniä ei kuulunut.No sitten kun oli np ultra niin viikkoja olikin viikko oletettua vähemmän eli ei ihmekkään ettei kuulunut.Nyt kuitenkin viikolla 24 mennä porskutetaan

Miulla ekasta kuulu viikolla 10+0, ja toisesta ei kuulunu 9+jotain ja ei vielä 10 viikollakaan, sit käytiin kolmen kuuntelu kerran jälkeen ultrassa ja siellä se vaavi köllötti. Ultrasta seuraavalla viikolla oli nla (en muista miks) mut silti ei siellä saatu vieläkään kuulumaan. Neuvolassa kuului vasta viikolla 14 sydänäänet, oli kylllä eteisistukka et sillä saattoi olla merkitystä.

Multa ei kuulunut noilla viikoilla. Eikä kuulunut lääkärineuvolassakaan rv 13+4. Jälkimmäisellä kerralla iski jo huoli, lääkärikin vaikutti aika varmalta siitä että nyt ei ole kaikki kunnossa.

Sain samalle päivälle ultra-ajan, siellä näkyi erittäin vilkkaasti sätkivä pieni viikkoja vastaava vauvanalku. :) Istukka oli kohdun etuseinämässä, se ilmeisesti vaimensi äänet.

Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:

Sanokaa mulle nyt oikein ryhmänä että on ihan ok vaikkei tänään saatu vielä sydänääniä kuulumaan vaikka viikkoja 9+4? :whistle:

Esikoisesta en tarkkaan muista mutta noin viikolla 8-9 kuului heti, kuopuksesta eka käynti vasta 10+4 ja silloin kuului heti - nyt ei :ashamed: .

Neuvolantätsky sanoi että 'ei vielä mikään huoli vaikkei näillä viikoilla kuulu...' - omasta mielestäni taas pitäisi jo kuulua kummastikin.

Ennenaikaan neuvolassa kuunneltiin vasta viikolla 12, ettei tule turhaa paniikkia.
Nykyteksiikalla kaikki pitäisi näkyä jo heti.
Toivotaan että kaikki hyvin, noin uskon:)

Alkuperäinen kirjoittaja perfektionisti:

Ennenaikaan neuvolassa kuunneltiin vasta viikolla 12, ettei tule turhaa paniikkia.
Nykyteksiikalla kaikki pitäisi näkyä jo heti.
Toivotaan että kaikki hyvin, noin uskon:)

Itselläni tuli toinen kaksosista pois viikolla yhdeksän mutta toisen äänet saatiin alapääultran avulla.

Ultrassahan sydänäänet näkyy jo tosi aikaisessa vaiheessa, mutta doplerilla ei ne välttämättä kuulu kovin aikaisin. Mulla kuulu vasta viikolla 12+jotain. Ole ihan huoleti, kyllä se pikkunen siellä todennäköisesti porskuttelee :)

Alkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:
ma en koskaan edes yrita kuunnella ennenkuin 15 viikolla. millaiset superdopplerit siella mahtaakaan neuvolan terkoilla olla kaytossa kun jo 8 viikolla kuuluu :whistle:

Äänet niin kovilla että mammojen oma pulssi kuuluu tuhatkertaisena niin saapi mielenrauhan :whistle: .

Mun äitipuolelleni väitettiin että viikoilla 10 kuului dopplerila selvästi sydänäänet - sitten parin viikon päästä todettiin selväksi tuulimunaksi :( . Totesivat vain että 'varmaan ollut laitteissa vikaa...'.

Ja tämä siis vain pari vuotta sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:
ma en koskaan edes yrita kuunnella ennenkuin 15 viikolla. millaiset superdopplerit siella mahtaakaan neuvolan terkoilla olla kaytossa kun jo 8 viikolla kuuluu :whistle:

Kyllä mulla ekasta kuunneltiin jo 8+5 ja hyvin kuului... :)
Tosin ei ollu tyttökään kuin luuta ja nahkaa, silloin ennen. =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Enpä hätäilisi vielä. Voi olla istukka edessä ja vatsäläskit paksummat näin toisen kanssa jo.

Ihanan rauhoittava vastaus :D .

Läskithän ne siinä, tai - kröhöm - nahat :whistle: .

...ja kolmas ipana kyseessä.

Niin ja nehän on varmaankin meillä kaikilla tosi hyvässä trimmissä, eikö vain ;)

Yhteistyössä