hiljainen parisuhde..ja murjottava mies :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
taas ollaan tilanteessa,että meillä ei todellakaan ole parisuhdetta ollenkaan.Minä hoidan työpäivän jälkeen lapsen ruokailut..viihdyttämiset..iltatoimet..nukuttamisen..ja mitäs isäntä tekee?? katselee telkkaa..keittää itselleen teetä..ja kun poistutaan, niin pelaa yötämyöten nettipelejä..

ja sit mietitään,että haluaako elää enää meidän kanssa tässä talossa??

ainut ongelma/hidaste on,että ukolla järjetön kasa ulosotossa maksuja..kaikki mitä omistetaan, on mun..eli mies lähtee ja me jäädään lapsen kanssa, mutta sitä mä en halua..kunhan toi mies vaan puhuis..

sanoin joo,että jutellaan ja se katseli seinää..ainut mitä pystyi sanomaan, oli että hän kyllä hoitaisi lapsen kanssa iltahommia,mutta mä aina määrään ja ehdin komentamaan ensin..öö..no miksiköhän?? kun se saamerin telkka kiinnostaa enemmän..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
sanoin joo,että jutellaan ja se katseli seinää..ainut mitä pystyi sanomaan, oli että hän kyllä hoitaisi lapsen kanssa iltahommia,mutta mä aina määrään ja ehdin komentamaan ensin..öö..no miksiköhän?? kun se saamerin telkka kiinnostaa enemmän..

Koko ajan ollaan kyttäämässä ja ohjeistamassa ja neuvomassa,ihan kuin mies olisi joku aivoton idiootti jolla ei ole mitään älyllistä toimintaa.
Sitten kitistään kun se miesparka hiljaa tyytyy osaansa perheessä,eli katsomaan hiljaa sitä telkkaria sohvannurkassa.
Sitten se onkin puhumaton tuppisuu joka ei muuhun kykene.
Antaisitte niiden miesten osallistua ettekä kitkisi niiltä sitä yrittämisen iloa pois määräämällä ja komentamalla ja sanomalla,ei näin,annas ku minä ku sinä et osaa.
Lannistuu siinä kuka tahansa mies kun ei kiitosta saa ja aina vaan arvostellaan.

Yhteistyössä