hiljaatoivotut elokuva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hiljaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hiljaa"

Vieras
Huomasin juuri vahingossa facesta että tuo hiljaatoivotut elokuva tulee uudestaan marraskuussa ( joko se on se sama kuin aikaisemmin tai sit tää on uusista pareista, en tiedä) mutta kuitenkin, olisin halunnut viimeksi nähdä tuon elokuvan, mutta en ehtinyt millään näytökseen, niitäkun ei montaa ollut täällä tampereella ja ihan omakohtaisten kokemusten takia, itsekin käynyt vuosia lapsettomuushoidoissa, mutta ongelmani on nyt tämä, että elokuva tulee 25.11 jolloin olen rv 30 eli siis vihdoin meilläkin on vuosien jälkeen onnistunut :) Mutta viitsinkö nyt mennä tuonne? Vai jos siellä on joku lapsettomuushoidoissa käynyt, katsooko se mua kieroon, että mitä V***A tuokin täällä tekee?? Tuli vaan mieleen kun se kuitenkin on hirveä paikka niille jotka omaa vauvaa ei toiveista huolimatta saa ja sitten joku tulee ison mahansa kanssa viereen itkeä tihrustamaan tätä elokuvaa....

Tietysti viitsit. :) Saattaahan se sinun mahasi näkeminen jollekin kipeää tehdä, mutta luulisi muiden katsojien ymmärtävän, että aihe koskettaa sinua. Itse en ainakaan katso mahakkaita katsojia kieroon. Ihan vapaasti voi mielestäni kuka tahansa tulla samaistumaan noihin fiiliksiin, olipa lapsettomuus omakohtaista tai ei.

Mene ihmeessä. En usko, että se ketään loukkaa. Ei toisen onni ole toiselta pois :) Meidän vauva sai alkunsa hoitojen kautta ja oli toki rankkaa nähdä odottavia äitejä mutta aina mietin mielessäni sitä, että en tiedä toisten tarinaa (ties vaikka pitkä yritys heilläkin) ja heidän onnensa ei ole minulta pois. Enemmän minua ärsytti tuttavat, jotka tulivat raskaaksi vahingossa ja tekivät abortin - se tuntui niin väärältä.

Yhteistyössä