Hikoilu raskausoire?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tytsy

Vieras
Onko kellään ollu hikoilu raskausoireena?yhtäkkii tulee ihan hirvee hiotus niin et paita kosteena.Ja välil lehahtaa posket ihan yhtäkkii punasiks ja kuumottaviks.Näyttää siltä kuin ois kuumetta :)

KYLLÄ KUULUU ASIAAN JA PAHENEE VAIN LOPPURASKAUTEEN MENNESSÄ. ONNEKSI SENTÄÄN, SE EI HAISE HIELTÄ :) VÄHÄN KUN ""KUUMIA AALTOJA"".... KAIKKEA ME KOETAANKIN :) HYVIÄ JATKOJA!

Itelläni menossa kp20/24-26.En sit tiiä voisko jo nyt tulla tällästä oiretta.Yleensä oon vilukissa kokoajan mut nyt pukkaa sellasta hikee välil,et pyllyvakoki iha märkä.Tää alko eilen.Ja posket nytki iha punasena.Saas nähdä.Millon teillä alko hikoilu?kiitos vastauksista ja kaikkee hyvää!!!

Mulla oli ihan sama juttu. Hikoilutti ihan hirveesti. Kainalot, tisut ja pikkuhousutkin olivat välillä ihan märät työpäivän kuluessa :-( Onneksi se oli hajutonta niin kuin joku täällä mainitsikin.. Ja sama homma, posket punaisina ja kämmenet hiessä. Tämä jatkui vielä muutaman kuukauden synnytyksen jälkeenkin, mutta hävisi sitten... Hormonien kepposia. Ovatkohan ne vaihdevuosihikoilut sitten samanlaisia :-)...??

Nyt rupes kyllä vähä jänskättämään.On nii hassua ku ei palele täl hetkellä.Saan välillä kuulla oikee vitsilujaki siitä,mite vilunen oon.""joha sä pyöräilet lapaset käessä ja pipo päässä elokuussa...""
Aiku se ois sitä.Tosiaan sellane olo ku joku hormoonihäiriö ois.Esikoista kuumeillaan ja yritystä ollu toukokuun alusta saakka.Aamulla vihlas hirveesti mahasta oikeelta ku käänsin kylkee ja ku nousee ylös ni pikkasen huimaa.Mutta mutta,voihan ne menkatki olla sieltä tulossa...toivottavasti ei.Tuun kyllä tähä viestii sit ilmottelee miten käy :)

Joo sama täällä! Ennen raskautta ei haitannut vaikka oisin unohtanut aamulla laittaa dödöä - en vaan hikoillut. Nyt on toi hormonitoiminta lähtenyt siihen malliin käyntiin, että hikoilen valtavasti. Eilen aamulla työmatkalla bussissa aloin epäillä pissanneeni ehkä housuun, kun tuntui jalkoväli niin märältä. Hikoiluahan se vaan oli.

Alkuraskaudessa hikoilin kuin pieni possu, samalla kun palelin ihan hirveästi. En vieläkään tajua, miten se on mahdollista.
Keskiraskaudessa ei ollut kumpaakaan vaivaa, vaan oli tosi raikas olo.
Nyt loppuraskaudessa on tuhottoman kuuma koko ajan (ja siis yleensä palelen helteilläkin..), hikoan varsinkin yöllä todella paljon ja koko ajan saa olla pesulla. No, kerrankin ei ole kylmä..

Hmmmm...täällä nyt sit jännäillään et oisko se mulla raskauteen viittaavaa.Vieläkin on ihan lämmin,tuntuu kyllä hassulle ku aina on iha jäässä.Esim eilen ku kävelin vähän tai join kahvia tai söin ni hikoilin ku sika....hih....kaikenlaista.Välillä meinaa kyllä epätoivo iskee että ei se kummiskaa oo sitä mulla.Nyt menossa kp21/24-26,jos ei keskiviikkoon mennessä oo menkat alkanu niin sit rupeen testailemaan.Kuha ei pettys vaan taas.Hyvää päivänjatkoa teille kaikille!!!

Täällä edelleen kärvistellään...kp22/24-26.Arvatkaa vaa onko outo tunne ku nytkin istun täällä lyhythihanen päällä,ei voi olla mahollista.....Sellane varmaa ymmärtää tän oudon tunteen jota on AINA ennen paleltanu ja sit yhtäkkii voiki olla hihattomassa :)Jos menkat alkaaa ni joku häiriö joka tapauksessa on...hih....

Erittäin tuttu tunne! Itselläni on ollut tuota vaivaa jo heinäkuulta asti ja ei tunnu yhtään helpottavan vaikka ilmatkin viilenee. Heinäkuullu oisin voinut liota kokoajan järvessä. Ja itsestäni tuntuu et kahvi tulee ns. läpi. Eli hetken päästä kun oot juonut kupin kuumaa kahvia niin pian on naama täynnä pieniä hikipisaroita ja muuttuu miss märkä T-paidaksi! Onko muilla ollut vastaavaa ""kahvihikoilua""?

Ihan niinkuin Freedallakin, hikoilee enemmän ja hiki tuntuu haisevan pistävälle. Tosin ei mies ole huomatellut hienhajusta, että voi ehkä olla osin sitä että oma nenä on ärsyttävän herkkä.

Mulla oli kahtena yönä aivan mieletön hikoilu kuukausi viimeisistä kuukautisista, että raskaustesti olisi ollut jo silloin plussaa, testin tein puoitoistakuukautta kuukautisista.

Ei tyttöjen odotus alkanut hikoilulla mutta pojan odotus alkoi. Siitäkin päättelin, että mahtaako poika tulla kolmen tytön jälkeen niinkuin tulikin, aikaa kylläkin on yli 10-vuotta.

Täällä tällainen 35 vee mamma epäilee raskautta, tai jotain muuta. Olen googlannut sekä vaihdevuosioireet, että raskausoireet :). Normaali jämpti 28 vuorokauden kierto on nyt viikon myöhässä, mutta siis raskaudessakin voisi olla yöhikoilua. hmmm....täytyy varmaan hakea se testi. Hassuun kohtaan tämä nyt tulisi, kun edellisestä on jo 10 vuotta ja tänä syksynä ollaan alettu luopumaan vauva-ajatuksista. Tosiaan se testi pitää nyt tehdä.