hiki ja kynnet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muutoksia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muutoksia

Vieras
onko teillä muilla hienhaju voimistunut ja kynnet ruvenneet kasvamaan nopeammin? missä vaiheessa raskautta olette nämä muutokset huomanneet jos näin on käynyt?

Hien määrä ainakin lisäänty, en hajusta osaa sanoo. Kynnet on superhienossa kunnossa ja hiukset kasvaa ihan tajuttoman nopeaa. Nyt viikolla 18 ja alko jo viikkoja aiemmin.

Mä en ""normaalisti"" juurikaan hikoile eikä hiki haise kuin kovimmasssa hikoilussa kainaloissa.

Clomit saivat mun hien haisemaan kamalalta! Kerkesin syödä vain yhden kuukauden, kun raskaus alkoi, ja nyt hien paha haju on taas hävinnyt. Olen kyllä vasta viikolla 6+0 joten katsotaan palaako haju taas jossain vaiheessa.

Mä tunnistan molemmat ""oireet"" itsestäni. Kynnet on rehottaneet jo pitkään, en kyllä osaa sanoa koska huomasin. Ja hiki haisee voimakkaammalta kuin ennen (ennen ei haissut miltään), mutta ei se ylitsepääsemättömän pahalta onneks vieläkään haise:) Miehen mielestä ei ollenkaan:)

Kynnet ja hiukset voivat erityisen hyvin vielä vähän aikaa sitten, mutta nyt ne ovat muutaman viikon ajan palautuneet entiselleen. Nyt on rv 37. Kynteni ovat taas lohkeilevat ja heikot, ja hiukseni lättänät ja toisiinsa liimatuvat.

Hikoilu lisääntyi heti alussa, mutta hajua en ole huomannut, eikä mieskään ole siitä huomauttanut.

Ei ole hiki haissut tippaakaan koko aikana,vaikka ilman deodoranttiakin olen joskus ollut.
aiemmin haisi tosi helposti. Tätä olen odella ihmetellyt.
Ja kynnet tosi vahvat ja kasvavat hirmuisesti :)

Minulla sama kuin ""mulla taas"", ennen hiki haisi pahalle, nyt ei haise (siis koko raskausaikana), enkä ole hikoillutkaan niin paljon kuin ennen raskautta..
kynnet on alkaneet kukoistaa vasta nyt loppuraskaudesta, viikkoja 34.

Mulla on jo nyt (rv 8 menossa) kynnet taas tosi hyvässä kunnossa, tosin luonnostaankin usein kasvaa nopeeta, mutta ei näin nopeeta. Esikoisen kanssa oli sama juttu vielä jonkin aikaa synnytyksen jälkeenkin, lisäks hiukset oli superhyvässä kunnossa ja kasvoivat nopeasti, se tosin vaan raskaana. Yks vielä mikä on huomattu kavereiden kanssa, että etenkin loppuraskaudessa nuo ""haitalliset karvat""(kuten säärikarvat) onneks kasvaa normaalia hitaammin:) Ja hikoilu se lisäänty loppuakohden ihanasti:/

Yhteistyössä