Hiivatulehdus...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eikä kutita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eikä kutita

Vieras
Voiko olla hiivatulehdus ilman kutinaa ? Hirveät määrät tulee valkovuotoa ja mielestäni haisee ihan hiivalle. Kertaakaan mulla ei ole ollut hiivatulehdusta elämäni aikana ja neuvolassa kun mainitsin niin antoin pari lääkkeen nimeä mitä voisi kokeilla, alatutkimusta ei tehty. Kuitenkin kun luin paketista sitten että pitää olla diaknisoitu hiivatulehdus ennen ekaa käyttöä niin ajattelin että onkohan turvallista ottaa kuuri näin raskauden loppumetreillä ?

mulla ainakin ihan käytin gyno-daktarinin kolmen päivän kuurin kun olin vasta alussa raskaudessa.. ite tein diagnoosin kun joskus 10v sitten viimeksi ollut tuo vaiva kerran..

lääkärille soitin ja varmistin että voin tuota tuotetta käyttää.. ja nyt kun lääkäri määräsi antibiootin korvatulehdukseen niin sanoi että osta sitten se gyno-daktarin kuuri jos hiivaa tulee.. ei sanonut että pitäisi mennä mihinkään testiin..

kaipa toi diagnoosi lukee siellä ihan sen takia ettei turhaan ihmiset käyttäisi.. tai jos on kyseessä kuitenkin joku muu tauti.. kyllä sun oireiden mukaan ihan hiivalle kuulostaisi.. mullakin oli vaan haisevaa vuotoa.. ei mitään kutinaa..

ja jo ekan lääkkeen jälkeen huomaa kyllä auttaako.. mutta koko kuuri kannattaa silti ottaa..