Hiivatulehdus-raskaaksi tuleminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piip
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Piip

Vieras
Olen mahdollisesti raskautunut viime perjantain session jälkeen (oli ovulaatio lauantaina), ja nyt huomasin sunnuntai-iltana, että minulla on hiivatulehdus.

Kaksi kysymystä:
-jos tulehdus oli olemassa jo perjantaina (en nyt varsinaisesti huomannut mitään) niin miten se saattoi vaikuttaa mahdolliseen raskautumiseen, voiko olla huono vaikutus?
-luin, että raskaus altistaa hiivatulehduksille.. mutta eihän se voi tarkoittaa missään nimessä näin pian, eli että hiivatulehdus olisi merkki siitä, että nyt tärppäsi?

Voi olla huono vaikutus jos tulehdus on päällä tilanne tuolla kohdunsuulla jne. ei ole normaali ja se esim. voi saada aikaan sen ,että elimistö torjuu kaikkea vierasta ,eli siis kun tulehdus on päällä elimistö käy sen kimppuun ja näin ollen voi oman elimistön pöpön torjunta järjestelmä tappaa myös siittiöitä ,vaikka normaalisti näin ei kävisikään.

Tuskin joo tuo tulehdus raskauden johdosta on tullut ,koska paljon ei siellä sisuksissa ole ehtinyt tapahtua ,vaikka olisitkin raskautunut. Jos perjantaina oli ""sessio"" ja lauantaina ovis niin sunnuntaina ei ole ehtinyt vielä edes hedelmöittyminen kokonaan tapahtua ,jos niikseen tulee.

Tuo on totta kyllä ,että raskaus altistaa hiivatulehdukselle ,itsellä siitä kokemusta yhden raskauden ajalta. Kuopusta odottaessa (3lapsi) minulla oli hiiva kaiken aikaa ,kun edellinen kuuri loppuin parin päivän sisällä piti hakea uusi...lopulta sitten käytin jo tulehduksen estolääkitystä. Kiusallinen oli vaiva ,mutta se jäi synnytykseen se vaiva.

Minulla oli hiivtulehdus ennenkuin tiesin edes odottavani. Tulehdus alkoi viikkoa ennen menkkojen alkamispäivää. No ei ne menkat sieltä sit koskaan tulleet ja ajattelin et varmaan johtui tulehdus siis juuri tästä raskaudesta.

Yhteistyössä