Hiivatulehdus niin pahana, että menkkamaisesti vuotaa sitä valkoista piimää :x

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kfkflf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kfkflf

Vieras
+ kaikki muut oireet päälle

Jatkuvalla syötöllä tulee piimää pihalle, just kävin suihkussa ja kurkkasin peilillä alakertaan niin oli jo ihan valkoisena.

Antibioottikuuri loppuu huomenna. Tähän mennessä käyttänyt 3 päivän canesten puikon ja eilen otin suun kautta otettavan pillerin, ei vaikutusta

Onko lääkärillä antaa reseptillä jotain tujumpaa?

Okei, eli ei kannata enää tuhlata rahaa noihin...
Täytyy nyt oottaa vielä pari päivää josko tuo eilen ottamani suun kautta otettava lääke alkaisi tehoamaan

Ei tehoa, ellet muuta ruokavaliota. Eli sokeri ruokkii tulehdusta. Myös viljat pois. Puolukkaa ja karpaloa vioi syödä, ei muita marjoja ja hedelmiä. Maitotuotteissa on myös sokeria. Vahvoja maitohappobakteereja käyttöön. Piimää alapäähän, vaikka siteeseen.

http://www.apteekkituotteet.fi/Gynocaps-Emaetinkapseli-14-kpl

käytin itse myös noita.. loppu tulehukset. väliajoin kun rupeaa alapäästä haiskahtaan, kipasen apteekkiin hakemaan näitä ja käytän yhden päivässä,iltaisin ennen nukkumaan menoa vaikka ohjeessa onkin että 2 kpl päivässä.

Ei mulla hiivaa tule paitsi silloin kun saan antibioottikuurin. Nyt sain ensin 4 tablettia kerrallaan ja samana päivänä aloitin vielä viikon kuurin.

Ja mönjä ei ole canestenia kun en sitä ole sinne enää tunkenut. Pienestä puikosta ei voi edes sulata näin paljon mönjää

[QUOTE="Aapee";27529737]Ei mulla hiivaa tule paitsi silloin kun saan antibioottikuurin. Nyt sain ensin 4 tablettia kerrallaan ja samana päivänä aloitin vielä viikon kuurin.

Ja mönjä ei ole canestenia kun en sitä ole sinne enää tunkenut. Pienestä puikosta ei voi edes sulata näin paljon mönjää[/QUOTE]

Oletko sanonut antibiootit määräävälle lääkärille tuosta hiivan tulosta kuurin yhteydessä? Mulle ainakin on samalla kirjoitettu sopiva hiivalääke reseptille valmiiksi.

[QUOTE="Aapee";27529737]Ei mulla hiivaa tule paitsi silloin kun saan antibioottikuurin. Nyt sain ensin 4 tablettia kerrallaan ja samana päivänä aloitin vielä viikon kuurin.

Ja mönjä ei ole canestenia kun en sitä ole sinne enää tunkenut. Pienestä puikosta ei voi edes sulata näin paljon mönjää[/QUOTE]

Itse asiassa sitä tulee sieltä yllättävän paljon. Ja voi tulla useampana päivänä.

Mut eihän sulla ole ovulaatio yhtä aikaa? Ja oletko varma, että on hiivaa? Voi olla muukin tulehdus ja/tai epätasapaino, nekin aiheuttavat kutinaa ja lisäävät vuotoa.

Kuulostaa viivalta. Multa on pahimmillaan tullut vessanpönttö täyteen sitä tavaraa.. Sitä voi todella tulla hurjasti. Se vuoto voi pahaksi yltyessään myös muuttua vihertäväksi :/ Älä säikähdä. Ei lääkäreillä ole sen kummempia lääkkeitä kun ne suusta otettavat. Minkälaisen annoksen otit? Siis paljon tabletissa vaikuttavaa ainetta? Näissä voi olla eroja.

Osta bulgarian jugurttia. Syö yksi purkki päivässä ja laita toisesta aamuisin ja iltaisin alapäähän Seppänen ruokalusikallinen. Tiedän kuulostaa ällöttävältä, mutta toimii yleensä. Samalla noita suun kautta otettavia lääkkeitä voi kokeilla.

Itsellä pahin hiivakierre kesti yli vuoden. Söin niitä suunkautta otettavia estoja ym. Pääsin kierteestä eroon tuon jukurtin avulla :D :D Oli sen arvoista.

Ennen mulla on lääke kyllä auttanut jos ab kuurista on hiiva tullut.

Nyt vain jouduin ottamaan sen silloin kun ab kuuri oli vielä kesken.

Tänään loppuu ab kuuri niin ehkä mä sit vielä huomenna ostan yhden pillerin. Ellei lekurilla oo mitään tujumpaa antaa.

Yhteistyössä