H
Hiivatti
Vieras
Olen 36v nainen ja viime viikolla iski hiivatulehdus. Olin tiistaina gynellä ja kauhea stressi koko viikon ja ajattelin, että se fyysinen ärsytys yhdessä psyykkisen kanssa laukaisi tulehduksen. Torstaina hain apteekista Fluconatsol-kapseli, suun kautta otettava siis. Lauantaihin mennessä oireet oli vaan pahentuneet. Eli KOVA kutina, kirvely, punoitus ja valkovuoto. En tiennyt enää miten päin olisi, joten hain Gyno-Daktarin emätinpuikkoja, jotka on ennen auttaneet tosi hyvin ja nopeasti. Sunnuntaina olo olikin vähän helpompi. Kun laitoin toisen puikon sunnuntai-iltana (siis eilen) alkoi ihan järkyttävän hirveä kutina ja kuumotus, tuntui, että koko alapää on tulessa. Nukkumisesta ei tullut mitään ja yöllä tuskissani huuhtelin alapäätä viileällä vedellä, joka hieman helpotti ja sain nukuttua. Tänään on taas kutissut, mutta ei aivan sietämättömästi. Nyt mietin uskallanko laittaa tänään illalla vielä sen kolmannen puikon, vai mitä teen?
Mulla on ylihuomenna aika sterilisaatioon, ei kai tämä estä sitä toimenpidettä? Tehdään siis ihan se normaali sterilisaatio, eli tuosta alamahan läpi tähystämällä.
Olen lähes tulkoon 100% varma, että kyseessä on nimenomaan hiiva, on ollut useasti aiemminkin (nyt ei tosin ainakaan pariin vuoteen) ja oireet on aivan samat. INHOTTAVAA!!!
Mulla on ylihuomenna aika sterilisaatioon, ei kai tämä estä sitä toimenpidettä? Tehdään siis ihan se normaali sterilisaatio, eli tuosta alamahan läpi tähystämällä.
Olen lähes tulkoon 100% varma, että kyseessä on nimenomaan hiiva, on ollut useasti aiemminkin (nyt ei tosin ainakaan pariin vuoteen) ja oireet on aivan samat. INHOTTAVAA!!!