Hiivasta kysymys!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko hiivatulehduksessa aina runsas valkovuoto? Mulla ei ole vuotoa vaan ennemminkin todella kuivat paikat, mutta koko ajan ikävä tunne alapäässä (kirvelyn ja kutinan sekoitus) Voiko olla hiiva vai voiko johtua ihan vain tuosta kun on kuiva? Olen raskaana, mutta ikinä ei hiivaa ole ollu.

Mulla on ollut nyt raskaana samanlaiset oireet, gyne sanoi ettei ole hiiva vaan johtuu kuivuudesta. Ostin apteekista voidetta joka on auttanut (multi-gyn liquigel) :) Älä mene laittamaan mitään hiivalääkkeitä, jos et ole varma että sulla on hiiva!

[QUOTE="vieras";26998767]Mulla on ollut nyt raskaana samanlaiset oireet, gyne sanoi ettei ole hiiva vaan johtuu kuivuudesta. Ostin apteekista voidetta joka on auttanut (multi-gyn liquigel) :) Älä mene laittamaan mitään hiivalääkkeitä, jos et ole varma että sulla on hiiva![/QUOTE]

Jos testaan bebhanteenia ja lääkäriin loppuviikosta jos ei auta, eikö tuo bebahnteeni pitäisi olla melko hyvä paikkaan kuin paikkaan :D
Normaalisti mulla on runsas valkovuoto, että joutuu koko ajan pitään pikkuhousunsuojaa mutta nyt on niin kuivaa että ei tarvi mitään. Maitohappobakteereita olen myös syönyt jos niistä olis jotain apua.

kun sinulla ensimmäisen kerran hiivatulehduksen kaltaiset oireet,on oltava yhteydessä lääkäriin.Soita huomenna neuvolaan! Älä käytä lääkettä ennen varmaa diagnoosia :)

Alkuperäinen kirjoittaja tartteis tietää;26998845:
Miksei hiivalääkettä saa ottaa varmuuden vuoksi? Mitä haittaa on?

Voit varmuudenvuoksi laittaa alapäähän piimää, tai bulgarian jugurttia. Itse latoin siteeseen ja vaihdoin monta kertaa päivässä. Toimii. Lopeta myös viljat ja KAIKKI SOKERI,jotka ruokkivat hiivaa.

mulla on tullu joka raskauden alussa hiiva,ulosynnyttimiin tulee sellasta valkoista möhnää ja tosiaan kokkareista valkovuotoa+kutinaa.Hoitona nuo apteeksin reseptivapaat lääkkeet ja ensiapuna luonnonjugurttia tai piimää alapäähän ja siiten huuhtelet pois.Mutta suosittelen että kysyt asiaa neuvolasta kun nuo sun oireet ei oikein täsmää.

Yhteistyössä