hiiva vai virtsatieinfektio

siis mistä ne erottaa?
mulla on aika usein hiivaa alapäässä, ja on lähtenyt apteekin tuotteilla. silloin on ollut pääasiallinen oire kutina. Nyt viikon verran on ollut kirvelyä, polttamista, aina aamuisin on tuskallisinta,mutta kun olen laittanut noita hiivalääkkeitä niin pahin menee ohi, mutta sellainen lievä polttelu jää. Mutta tosiaan tätä on ollut nyt viikon, että mistä ne erottaa?

Miulkin ollu tuota hiivaa mut viimeks kun apteekissa kävin taasen hakee lääkettä siihen niin apteekkari sano et mitäs jos emättimen ph arvo ei ole kohillaan ja suositteli Lactal- tuotetta kokeiltavaks, ja niimpä se sitten helpottikin ja ny ei oo kyseistä vaivaa ollu. Suurin osa naisista luulee et on hiiva, mut monesti onkin ph-arvot menneet sekaisin. Eli Jos sul on hiiva niin se ei parane tuol Lactal-tuotteella vaan sitten siirtyä hiivan hoito tuotteisiin. Pissatulehus on sellanen et se pitää labras käyvä testaamas, siitä ei muuten tiiä, tai siis ei saa muuten oikeita antibiotteja. Mut sun vaiva minun mielest on tuo ph-arvojen heitto. Itse myös ollu pissatulehuksen kierteessä mont vuotta joten tiän mitä ne tuskat on mitä se aiheuttaa.

Sinttura harmaana
:wave: Täällä yksi kroonisesta hiivatulehduksesta ja virtsatietulehduksista aikanaan kärsinyt.

Kyllähän ne oireet on tietysti ihan henkilökohtaisia mutta luulempa että jos sulla olis virtsatientulehdus niin et täältä paljon kyselisi. Mulla se oli ainakin sellainen vaiva että jos vähänkin alkoi tuntua oireita niin suoraan päätä lääkäriin. Nopeasti tuli sellaiset kivut ja poltot että oksat pois. Musta synnytyskivutkaan (ainakaan mulla) ei ollu niin inhottavan tuntuisia kuin virtsis.

kävin itse gynellä ja tutki alapää.sanoi että jos ei hoida heti niin sitten tulee jatkuvasti.sain lääkityksen jotain antibioottia.mene uudestaan kun olen syönyt kuurin loppuun.mulla oli myös pissa tulehdus koko ajan..

Yhteistyössä