hiiriä? rottia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hivenen hermoraunio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hivenen hermoraunio

Vieras
Onko kellään kokemusta miten tehokkainta tuhota nuo maailman ällöttävimmät pikkueliöt.. Meillä niitä kellarissa ja en tiedä käyvätkö öisin myös talon puolella? (YÖK ja IIK!!!)
Kaksi pistorasiaan laitettavaa karkotinta on käytössä ja myrkkyä on mennyt paketillinen... aina vaan rapisee...
MITEN HITTO NIISTÄ PÄÄSEE EROON????

Loukuilla. Ei siinä muu auta. Mulla kanssa syksysin alkaa tuolta välikatosta rapina. Vihaan niitä yli kaiken (suorastaan pelkään!) ja mä just kokeilin ties mitä elektronisia hiirenkarkottimia jne. Kunnes mies sit rupes viemään loukkuja tonne välikatolle...

Mutta viime syksynä kun alkoi kuulua rapinaa niin ostettiin se pistorasiaan laitettava karkotin ja johan loppu rapinat siihen! Nyt ei kuitenkaan tunnu olevan mitään tehoa vaikka niitä on jo kaksi! Ja kuinka paljon ne oikeen sitä myrkkyä syö?? Vai asuuko meillä joku helkkarin yhdyskunta niitä? Ja mistä tiedän onko kyseessä pelkkiä hiiriä, vai onko rottiakin?
YÖK kun oksettaa ja puistattaa ajatuskin niistä :(

Mutta viime syksynä kun alkoi kuulua rapinaa niin ostettiin se pistorasiaan laitettava karkotin ja johan loppu rapinat siihen! Nyt ei kuitenkaan tunnu olevan mitään tehoa vaikka niitä on jo kaksi! Ja kuinka paljon ne oikeen sitä myrkkyä syö?? Vai asuuko meillä joku helkkarin yhdyskunta niitä? Ja mistä tiedän onko kyseessä pelkkiä hiiriä, vai onko rottiakin?
YÖK kun oksettaa ja puistattaa ajatuskin niistä :(

Rotat harvemmin tulee ihmisasutuksiin... Mullakin autto toi pistorasiakarkotin aluksi, mutta sitten ei ollut enää mitään tehoa. Ilmeisesti tulevat sitten immuniiksi sille tms?

Myrkkyä en uskaltaisi käyttää asuintalossa, kun hiiret voi sit kuolla mihin sattuu ja kohta on sit kiva pikku lemu kämpässä...

[QUOTE="vieraana";22316826]Loukuilla. Ei siinä muu auta. Mulla kanssa syksysin alkaa tuolta välikatosta rapina. Vihaan niitä yli kaiken (suorastaan pelkään!) ja mä just kokeilin ties mitä elektronisia hiirenkarkottimia jne. Kunnes mies sit rupes viemään loukkuja tonne välikatolle...[/QUOTE]

Onko sulla enää niitä kavereita? Häviskö kokonaan? Eikö elektronisesta karkottimesta siis ollu mitään hyötyä?

Eihän sitä kissaa voi välikattollakaan asuttaa! =)
Meillä on kissoja sisällä, kissoja ulkona, joka puolla kissoja hiialahiialahei. Ja hiiret senku on ja pysyy.

No näinpä! Ja en kyllä itekkään mikään kissa-ihminen ole, mutta hiirten takia olen jo ollut valmis sellaisenkin ottamaan... onneksi siis mies ollut vastaan jos ei kerran hyötyä!!
Mutta siis, mun mielenterveys ei tule kestämään jos niitä ei saa hävitettyä!! Mä olen ny jo kax yötä valvonu ku aina ku suljen silmäni kuulen sitä rapinaa jostain... ei jestas sentään... tai sitte olen tosiaan tulossa hulluksi!!! :O

No näinpä! Ja en kyllä itekkään mikään kissa-ihminen ole, mutta hiirten takia olen jo ollut valmis sellaisenkin ottamaan... onneksi siis mies ollut vastaan jos ei kerran hyötyä!!
Mutta siis, mun mielenterveys ei tule kestämään jos niitä ei saa hävitettyä!! Mä olen ny jo kax yötä valvonu ku aina ku suljen silmäni kuulen sitä rapinaa jostain... ei jestas sentään... tai sitte olen tosiaan tulossa hulluksi!!! :O

Pistä niitä loukkuja! Se on yllättävää miten paljon meteliä pelkästään yhdestä hiirestä lähtee! Ja minä tiedän ton mielenterveys-asian :( Mulla on oikeasti ihan fobia ja näen painajaisia ja tärisen siis ihan oikeasti pelkään oikein kunnolla. Siksipä mies niin paljon tän asian eteen tekeekin :D

[QUOTE="vieraana";22317058]Pistä niitä loukkuja! Se on yllättävää miten paljon meteliä pelkästään yhdestä hiirestä lähtee! Ja minä tiedän ton mielenterveys-asian :( Mulla on oikeasti ihan fobia ja näen painajaisia ja tärisen siis ihan oikeasti pelkään oikein kunnolla. Siksipä mies niin paljon tän asian eteen tekeekin :D[/QUOTE]

Mutta jos siellä olisi vain muutama hiiri ni kai ne olis jo kuollu niihin myrkkyihin? Myrkkyä siis mennyt tosiaan jo paketillinen!!!
Tarttee käskee miehen laittaa loukkuja... en vaan tiä kuka hemmetti niitä sitte "tyhjää" ku mies työvuorojensa takia kotona lähes aina sillon ku muu perhe ei :(
Ja siis mullahan menee tosiaan mielenterveys jos nään niitä kuolleena loukussa :( YÖK