Karppaamalla aamupalalla syön joko mantelileipä, leikkele, juustoa, kurkkua tai teen leikkeleistä ja juustoista rullia. Lisäksi turkkilaista jogurttia, kermaa ja marjoja sekä teetä.
No esim. kananmunaa terveellisempää elintarviketta saat hakea. Sisältää ihan älyttömästi vitamiineja ja kivennäisaineita ja hyvää proteiinia. Ja varsinkin naisille tärkeää foolihappoa.No, vaihdetaan se schaisse rasvaan. Sillä sitähän tuossa "ateriassa" on. Ravintoarvo aika lailla nolla.
Rasvaa siinä kyllä on paljon, mutta ravintoarvo on ihan hyvä!No, vaihdetaan se schaisse rasvaan. Sillä sitähän tuossa "ateriassa" on. Ravintoarvo aika lailla nolla.
Huomaa kyllä sun painosta, että perunat ja leipä maistuu.:x :x :x Kuolisin, jos tuollaista schaissea pitäisi vetää heti aamusta napaansa.
Missä nakkeja, joissa ei ole yhtään hiilaria?Nakkeja, munia, manteleita. Kahviin pari rkl voita.
Voita kahviin? Miksi oi miksiNakkeja, munia, manteleita. Kahviin pari rkl voita.
No siinä ei ole hiilaria. Mut Suomessa ei tehdä suolatonta luomuvoita, ei kannata. Suolassa on syanidia, joka on varmasti pahempi kuin se mitä luomukermassa esimerkiksi on. Enpä ole niitä vertaillut. Jos ei kaupasta saa, pitää juoda kahvikin mustana, laihana litkuna.Voita kahviin? Miksi oi miksi
Aika monessa tuotteessa ei ole hiilareita mutta en mä silti niitä kahviini laittaisNo siinä ei ole hiilaria.
Ootko ajatellut että voita voisi tehdä itse. Suolattomana.No siinä ei ole hiilaria. Mut Suomessa ei tehdä suolatonta luomuvoita, ei kannata. Suolassa on syanidia, joka on varmasti pahempi kuin se mitä luomukermassa esimerkiksi on. Enpä ole niitä vertaillut. Jos ei kaupasta saa, pitää juoda kahvikin mustana, laihana litkuna.
Voi tietenkin, mut sit sitä ei tulis ollenkaan kauppaan. Ostetaan kyllä monta pakettia kerralla, joten täytyy sitä jonku muunkin ostaa.Ootko ajatellut että voita voisi tehdä itse. Suolattomana.
Ongelma mille on useampi ratkaisumalli. Mut usein kai tarkoitetaan sellaista ongelmaa jonka ratkaisumallit ovat ristiriitaisia.J
Voi tietenkin, mut sit sitä ei tulis ollenkaan kauppaan. Ostetaan kyllä monta pakettia kerralla, joten täytyy sitä jonku muunkin ostaa.
Mut mitä tarkoittaa dilemma? OT, tiedän, mut ei se mikään diili ole, eikä kompromissikaan? Moni käyttää, mut mitä se on?
Siis samaa, mitä Luther ja Erasmus Rotterdamilainen pähkäilivät kirjassa Sidottu ratkaisuvalta? Oon kertonut ennenkin, et kun sen aikoinaan kirjastosta lainasi, virkailija sanoi, et on ollut viimeksi lainassa 1954. Mies tokaisi, et mitä sinäkään sillä sitten teetOngelma mille on useampi ratkaisumalli. Mut usein kai tarkoitetaan sellaista ongelmaa jonka ratkaisumallit ovat ristiriitaisia.
Vähän niinku että söisikö lisää kun tekee mieli ja vaihtoehtoina siis tyydyttää mieliteko ja tuntea ikävää ähkytäyttä oloa tai kärvistellä tyydyttämättömän mieliteon kanssa.
Tuosta olis helppo aloittaaOotko ajatellut että voita voisi tehdä itse. Suolattomana.