hiilarittomalla jo 3 kg kadonnut, Jee!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma

Vieras
Aloitin 10 pv sitten hiilarittoman ja tän päivän saldo on -3kg. Olen lisännyt liikuntaakin ja olin ihan varma, että paino humahtaa ylös liikunnan lisäämisen myötä, mutta ei. IHANAA! Enää 2 kg välitavoitteeseen eli 59 kg. Loput 5 kg pudottelen sitten ajan kanssa :)

Ja tämä muuten toimi ennen raskauttakin. Sanonpahan vain kun joku kuiten pamauttaa, että tulevat takaisin korkojen kera :D

mulla kans saman juttu :D tänään painoin 59,5kg, alotin 10pvää sitten ja lähtöpaino oli 61,7kg =) tän viikon olen vielä tiukalla "kuurilla" ja sitten alan vähän pikkuhiljaa lisäämään esim hedelmiä monipuolisemmin ja leipää,oikeaa ruislepää, kaipaan ihan älyttömästi aamusin joten sen aamuleivän otan kyllä taas ruokavaliooni :D

Mulla kans himottaa nuo ruisleivät. keitettyä kanamunaa ja ruisleipää namnam. Mulla on kans tarkoitus lisätä 14 pv:n jälkeen esim hedelmiä, marjoja jne. mutta pyrin pitämään hiilarit ainakin ensi alkuun alle 50 g/päivä.

no mä olen ollut sellaisella hiilariruualla että päivän saldo 200g ja sännölliset ruoka-ajat..Maaliskuussa painoin 84,4 ja nyt 72 eli hyvin toimii vaikka hiilarimäärä on paljon suurempi kuin teillä!!!

Mie mietin aloittavani tällaisen dieetin, mutta olen aika perso makealle... pullalle, karkille ym. Ja jollain pitäs saada makeanhimo kuriin. Onko ehdotuksia? Miten olis kerma ja marjat sitten 14 päivän jälkeen? Mutta entä ennen sitä?

Alkuperäinen kirjoittaja Karamelli:
Mie mietin aloittavani tällaisen dieetin, mutta olen aika perso makealle... pullalle, karkille ym. Ja jollain pitäs saada makeanhimo kuriin. Onko ehdotuksia? Miten olis kerma ja marjat sitten 14 päivän jälkeen? Mutta entä ennen sitä?

turkkilainen jogurtti ja marjat ajaa saman asian,niin lähtee makeanhimo.tumma suklaa on toinen joka helpottaa kun tekee makeaa mieli.pakko on kommentoida että tää kannattaa ottaa elämäntapana,ei diettinä =)

Alkuperäinen kirjoittaja seropi:

turkkilainen jogurtti ja marjat ajaa saman asian,niin lähtee makeanhimo.tumma suklaa on toinen joka helpottaa kun tekee makeaa mieli.pakko on kommentoida että tää kannattaa ottaa elämäntapana,ei diettinä =)

Olet kyllä ihan oikeassa! Kiitos tuhannesti neuvostasi. =)

Jos täällä on jollain hyviä ruokaohjeita niin laittakaa kehiin, kaikki tulee tarpeeseen. En ole koskaan moisella ruokavaliolla ollut ja pää lyö tyhjää... =)

käy tuolta karppaajien sivuilta kattomassa osio karpit kokkaa.sieltä saat hyviä vinkkejä ja reseptejä =)

Yhteistyössä