Hiilariton ruokavalio

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aloittelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aloittelija

Vieras
tai ei kyllä täysin, muutaman kymmenen ajattelin päivässä syödä.

Jos jollain muulla samantyyppinen, niin laittakaahan vinkkejä aamupalasta ym. Aloitin vasta joten kananmunilla ja kahvilla lähti tää aamu käyntiin jatkui salaatilla ja iltaruuaksi lihaa ja salaattia ja vihanneksi. Iltapalaa tässä tällähetkellä mietin, että vatsa kurnii mitä söis. Salaattia ois vielä, ehkä sitä tai sokeritonta kiisseliä.

Minä syön aamuisin luonnonjugurttia johon laitan mantelilastuja ja marjoja.
voit myös tehdä munakkaita, ne pitävät nälkää hyvin.

syö enemmän proteiinia niin ei nälkä vaivaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Minä syön aamuisin luonnonjugurttia johon laitan mantelilastuja ja marjoja.
voit myös tehdä munakkaita, ne pitävät nälkää hyvin.

syö enemmän proteiinia niin ei nälkä vaivaa :)

luonnonjugurtti oliskin hyvää jos ois kaapissa vaan..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
tonnikalaa ja raejuustoa. Nistinlärpäkkeitä :wave:/resepti.php?id=76

herkullisen näkösiä lärpäkkeitä :)

eihän toi linkki "http://karppaus.info/resepti" olekaan vasta kuin 30 kertaa tänä vuonna lähetty tälle palstalle...

Alkuperäinen kirjoittaja Linkki:
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
tonnikalaa ja raejuustoa. Nistinlärpäkkeitä :wave:/resepti.php?id=76

herkullisen näkösiä lärpäkkeitä :)

eihän toi linkki "http://karppaus.info/resepti" olekaan vasta kuin 30 kertaa tänä vuonna lähetty tälle palstalle...

olen siellä käynytkin, mutta ei ne ainoot ruuat varmaan siellä ole?

Alkuperäinen kirjoittaja karppi:
Mä syön aina kylkisiivuja ja 2 kananmunaa aamupalaks. Joskus lisäks vielä juustoa ja teetä kermalla, silloin ei tuu nälkä 6-8 tuntiin!

mua vaan niin askarruttaa että voiko paino sitten oikeesti tippua kun syö noi rasvasia, vaikkei hiilareita vetäistkään. Mutta kiitos vinkistä :)

Hyvä vinkki ei koskaan kuole, siksi täällä mainostetaan karppaussivustoja. Olen käynyt niillä, lukenut reseptejä ja kattellut karppaajien ruokapäiväkirjoja. Niistä saa ihan oikeasti hyviä ideoita.

Mutta asiaan, huolestuin heti kun valitit kurnivaa vatsaa :o Lisää rasvaa koneistoon! Olen elävä todiste karppauksen tehoamisesta. Lue ajatuksella läpi karppaus.infon wikisivut ja kiinnitä huomiota makroravinteiden määriin.

Alkuperäinen kirjoittaja karppi:
Mä syön aina kylkisiivuja ja 2 kananmunaa aamupalaks. Joskus lisäks vielä juustoa ja teetä kermalla, silloin ei tuu nälkä 6-8 tuntiin!

mua vaan niin askarruttaa että voiko paino sitten oikeesti tippua kun syö noi rasvasia, vaikkei hiilareita vetäistkään. Mutta kiitos vinkistä :)

Kyllä vaan voi. Mun on vaikee olla laihtumatta, oon siis jo saavuttanu tavoitepainon. Pakko syödä väh. 30 g hiilareita päivässä.

Iso virhe karppauksessa on liian vähäinen rasvan syönti. Silloin syö suhteessa liikaa proteiinia. Rasva pitää paremmin nälkää. Ite syön väh. 100 g rasvaa päivässä.