Hih, tulipa ihana yllätys eilen sängyssä :) *varoitus, seksi juttuja*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a.p"

Vieras
Mulla on aina ihan tajuttoman vaikea saada orgasmi, leluilla saan, mutta en tykkää siitä, se on niin "terävä".
Eilen sitten heti seksin alussa päätin vähän räplätä itse, kun esileikki jäi lyhyeksi ja kostuminen vähän huonoa. JA yllättäen sain Orgasmin, ihan muutamassa minuutissa, ei todellakaan mennyt kauaa. Eka kerta kun sain nopeasti, ja eka kerta kun ilman leluja sain mies sisälläni :D

IHan mahtava fiilis, kuin oilisi oppinut jotain uutta ja tärkeää :D

[QUOTE="Vieras";26348950]Opitkin jotain uutta ja tärkeää: miehes ei lämmittele sua tarpeeksi vaan haluaa hetimmiten heilutella heppiään. Onnea![/QUOTE]

joskus on esileikit pidemmän kaavan takaa, joskus taas otetaan pikaiset. Ei voi miestä syyttää minun vaikeuksistani.

Yhdessä opetellaan, kuudes vuosi menossa yhdessä ja nyt onnistuttiin jo tässä :)

Ihanaa!

Mulla kans monesti vaikeuksia saada orgasmia yhdynnässä,joten aika usein autan itse itseäni. Ja aika usein mies hoitaa mut käsipelillä kun on itse saanut.. mmh,se onkin ehkä toiseks paras tapa saada..

siis kun mä en ole käsipelillä ikinä, en itse, enkä miehen kanssa, saanut alle tunnissa, vaikka olisin ollut miten kiihottunut. En ole pitkään aikaan edes halunnut yrittää, ettei yrittäminen vie fiilisitä seksistä. Olen ajatellut, että tulee jos on tullakseen.

Mutta en mä olis uskonut, että se tulee silloin, kun päätetään vetää pikaiset ennen nukkumaan menoa :D

Mä en edes tykkää mistää tunnin hinkkaamisesta, jo siinä alkais paikatkin jo olla tunnottomia. Pikapanot on parasta ja paras on kun mies työntyy takaapäin ja hoitaa samalla käsipelillä mua. Tajuton orgasmi!! Itse laukean käsipelillä muutamassa minuutissa.

Yhteistyössä