HIH pakko kertoo ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maija

Vieras
Mä ostin uudeksi vuodeksi itselleni kaksi siideriä, aattelin kun en oo raskaana enkä imetä voisin pitkästä aikaa ottaa ..
No uuden vuoden aattona oltiin muualla ja ne jäi kotiin, äsken saunan jälkeen join yhden ja maistu tosi hyvältä.
Menin sit hakee toista ja samalla huomasin et siinä tölkin kyljessä lukeen *alkoholfri* =)

En mä oo ees tienny et noita myydään alkoholittomana samanlaisessa tölkissä kuin holillisiakin :( Rekordelin kyseessä

Alkuperäinen kirjoittaja maija:
Mä ostin uudeksi vuodeksi itselleni kaksi siideriä, aattelin kun en oo raskaana enkä imetä voisin pitkästä aikaa ottaa ..
No uuden vuoden aattona oltiin muualla ja ne jäi kotiin, äsken saunan jälkeen join yhden ja maistu tosi hyvältä.
Menin sit hakee toista ja samalla huomasin et siinä tölkin kyljessä lukeen *alkoholfri* =)

En mä oo ees tienny et noita myydään alkoholittomana samanlaisessa tölkissä kuin holillisiakin :( Rekordelin kyseessä

Juu, niistä on helppo erehtyä.:D

Minä ihmetelin samaa kun lapseni 7v tuli kaverinsa synttäreiltä ja sanoi että siellä juotiin lasten siideriä, ajattelin että sellaista limonodia. Kaupassa lapsi sitten näytti siideritölkkiä ja sanoi että tuota me siellä juotiin.
Minun mielestäni ei ole hyvä

Meillä kans kerran illan istujaisissa yks tyyppi joi antaumuksella siidereitänsä (yleensä juo olutta, mutta sillä kertaa oli halunnut vaihtelun vuoksi ostaa siideriä), pelattiin pelejä kunnes yhtäkkiä joku huomas että miks "Mikko" juo alkoholitonta.. Äijä tutki laukkunsa, jossa oli Kopparbergin alkoholittomia siidereitä iso kasa.. ja muutaman oli jo ehtinyt vetästä huiviin. Kyllä meillä oli hauskaa !!!
No, kaverit jelppi ja tarjosivat äijälle olutta !!